www.people.ge
სარეკლამო ადგილი - 2
475 x 100
სარეკლამო ადგილი - 3
475 x 100
12:12 14.06.2016
„მედიის განვითარების ფონდი“ მედიაში საბიუჯეტო რესურსის განაწილების შესახებ კვლევას აქვეყნებს
დაფინანსებული სტატიები ძირითადად არ არის გამოყოფილი სარედაქციო მასალებისგან, მათ შორის პარტიების მიერ დაფინანსებული კონტენტი, გამონაკლისი არის საინფორმაციო სააგენტო „ინტერპრესნიუსი“, რომელიც წინა წლების პრაქტიკისგან განსხვავებით დაფინანსების აღმნიშვნელ ნიშანს იყენებს, - ამის შესახებ „მედიის განვითარების ფონდის“ კვლევაშია საუბარი, რომელიც ეხება „რეკლამის და ინფორმაციის გავრცელების მიზნით მედიაში საბიუჯეტო რესურსების განაწილების პრაქტიკას“ სამაუწყებლო, ბეჭდვით და ონლაინ მედიაში 2015 წელს. 

კვლევა ასევე ასახავს მედიამონიტორინგის მიგნებებსაც, რომლის მიზანია აჩვენოს რა ტიპის ინფორმაციის გავრცელებაზე გამოიყოფა საბიუჯეტო დაფინანსება და ახდებს თუ არა საბიუჯეტო შემოსავლები გავლენას მედიაშინაარსზე, ასევე რამდენად არის დაცული სარეკლამო კანონმდებლობით ქცევის კოდექსითა და პროფესიული ეთიკით დადგენილი სტანდარტები. 

კვლევის მიხედვით, სერტიფიცირებული და საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისი რეიტინგების სისტემა მხოლოდ მაუწყებლის შემთხვევაში მოქმედებს, რაც რეგიონულ ტელევიზიებს არ მოიცავს, გაზეთების ტირაჟირება გაუმჭვირვალეა და არც ონლაინ მედიაზე წვდომის საერთაშორისო სისტემის გამოყენება ხდება, რაც ბუნდოვანს ხდის თუ რა ტიპის კრიტერიუმებს ეფუძნება კონკრეტული მედიების შერჩევა რეგიონული ტელევიზიების, გაზეთებისა და ონლაინ მედიის შემთხვევაში.

კვლევის მიხედვით, ცალკეული უწყებები 2015 წელსაც აგრძელებდნენ ისეთ მედიებთან სერვისკონტრაქტების გაფორმებას, რომელთა სარედაქციო პოლიტიკა ქსენოფობიას, ჰომოფობიას და ანტიდასავლურ განწყობებს ეფუძნება. ასევე, კვლევაში აღნიშნულია, რომ „პრორუსული პარტია „დემოკრატიულ მოძრაობასთან“ და რუსული პროგანდის პლატფორმა „სპუტნიკთან“ დაკავშირებული სააგენტო „ნიუსპრესი“ სპუტნიკის პოპულარაზიციას და ანტიდასავლური გზავნილების რედისტრიბუციას ახდენს და საბიუჯეტო დაფინანსების მიმღებთა შორისაა“. 

რაც შეეხება ნაციონალურ ტელევიზიებს, კვლევაში აღნიშნულია, რომ ნაციონალურ ტელევიზიებსა და შერეული დაფარვის არხებზე რეკლამის განთავსება, მეტწილად, სატელევიზიო აუდიტორიის კვლევის შედეგების შესაბამისად ხდება და ამ მხრივ სატელევიზიო რეიტინგებში პირველ და მეორე ადგილზე მყოფი „რუსთავი 2“ და „იმედი“ ლიდერობენ, გამონაკლისია GDS, რომელსაც სატელევიზიო რეიტინგებში 2015 წელს მეექვსე ადგილი ეკავა და მესამე ადგილზე მყოფ „მაესტროსთან“ შედარებით 21,7%-ით ნაკლები, ხოლო მერვე ადგილზე მყოფ „კავკასიაზე“ 82,4%-ით მეტი შემოსავალი ჰქონდა. 

რეკლამისა და ინფორმაციის გავრცელების მიზნით, მედიაში საბიუჯეტო რესურსების განაწილების პრაქტიკის შესახებ კვლევის პრეზენტაცია „მედიის განვითარების ფონდმა“ დღეს გამართა. 

კომენტარები:
prtytzdtq2017-05-20 03:03:46
Sgn7Oy <a href="http://zjbewhuxwnnd.com/">zjbewhuxwnnd< /a>, [url=http://yrkrokakbfmy.com/]yrkrokakbfmy[/url], [link=http://mgeiibkusmmb.com/]mgeiibkusmmb[/link] , http://hidyhbtjkoyn.com/

დაამატე კომენტარი (მაქსიმუმ 2000 სიმბოლო)

სახელი (მაქს. 20 სიმბოლო)

ელ–ფოსტა (არ გამოქვეყნდება)




გამოკითხვა
ეთანხმებით თუ არა პრეზიდენტის არჩევის წესის ცვლილებას?
შედეგი
ხმის მიცემა
სიახლეები
წაიკითხა გაიზიარა კითხულობენ
ისინი დაბრუნდნენ (ვიდეო)
ოჯახი თავლაში, რომელიც პურით და ხახვით იკვებება (ვიდეო)
მეჩითოვი: ქართველებმა ყოველ დღე უნდა დალიონ რუსეთის სადღეგრძელო (ვიდეო)
პირველი განხეთქილება ივანიშვილის ხელისუფლებაში - კალაძე მიდის...
საგანგებო განცხადება მართვის მოწმობის აღებასთან დაკავშირებით
დაუბეგრავი მინიმუმის დაბრუნება 1 აპრილიდან დაიწყება
რასმუსენი ივანიშვილის მთავრობის მიერ პოლიტიკური ოპონენტების დაპატიმრებას აპროტესტებს
აგვისტო 2018
აგვისტო 2018
აგვისტო 2018
ორშსამშოთხხუთპარშაბკვ
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112
ვალუტა ამინდი
USD2.5779
EUR2.9344
GBP3.2752
RUB3.8267
თბილისი 17°-24°
ქუთაისი 20°-33°
ბათუმი 23°-27°
მთავარი
2015-06-10
visitor 15 878
visit 17 972
page 34 349
2015-06-11
  3 736
  3 867
  7 201
  რეკლამა საიტზე
ტელ.: 599 877-901
555 728-962
info@people.ge Information Technologies
www.people.geCopyright © Presa.ge, 2012, Tbilisi, Georgia