www.people.ge
სარეკლამო ადგილი - 1
468 x 60
14:51 19.12.2016
რა შეცდომებს აკეთებენ დამწყები ბინარული ოფციონებით ტრეიდერები

დღეს ინტერნეტი სავსეა სხვადასხვა რეკომენდაციებით თუ როგორ ვიშოვოთ ფული სახლიდან გასვლის და ზედმეტი ტვირთვის გარეშე, მაგრამ, სამწუხაროთ, ასეთი რეკომენდაციების უმეტესობა არის ყალბი. არსებობს მხოლოდ ერთი საინტერესო მეთოდი - ეს არის ბინარული ოფციონები. 

სტატისტიკას თუ დავუჯერებთ, დღეს უამრავი ადამიანი არის დაინტერესებული ბინარული ოფციონებით ტრეიდინგში, მაგრამ, სამწუხაროდ, ყველამ ვერ მიახწია წარმატებას. რა არის წარუმატებლობის მიზეზები? რატომ აგებენ ტრეიდერები ფულს? სინამდვილეში, ყველაზე დიდი წარუმატებლობის მიზეზი არის ის რომ ტრეიდერებმა არასწორი ბროკერი აირჩიეს. 

    ეს სტატიას ყვება იმ შეცდომებზე, რომლებსაც ახალი ტრეიდერები უშვებენ, პერსონალური გამოცდილებიდან გამომდინარე. მე შევეცდები არა მხოლოდ შეცდომებზე მოვყვე არამედ ის თუ როგოტ ვისწავლე ამ შეცდომებზე. იმედი მაქვს ეს სტატია დაგეხმარებათ და ჩემს შეცდომებს არ გაიმეორებთ.

    ეს ისტორია იწყება მაშინ როცა ჩემი მეგობარი, რომელიც სწავლობს ამერიკაში, ზაფხულის არდედაგების დროს ჩამოვიდა ჩემთან. ჩვენ ბავშვობიდან ვმეგობრობთ, მაგრამ ერთმანეთი უკვე 10 წელია რაც არ გვინახია, რადგან ის კალიფორნიაში Berkeley-ში სწავლობს, მაგრამ სულ ველაპარაკებოდით ერთმანეთს სოციალურ ქსელებში. 

    არასედეს არ ვიყავი დაინტერესებული ჩემი მეგობრის ბიზნესში, მხოლოდ ის ვიცოდი რომ იგი ფინანსურ სფეროში საქმიანობდა, ერთხელაც საუზმის დროს ყველაფერი მომიყვა, მითხრა რომ ბინარული ოფციონებით ვაჭრობს და საკმაოდ ბევრ ფულს აკეთებს. მითხრა რომ მხოლოდ სწორ პროგნოზს აკეთებს თუ რა მიმართულებით წავა აქტივის ფასი, მე ვუპასუხე რომ ეს ჩემთვის საკმაოდ რთულია, რაზეც იმან გაიცინა და თქვა რომ ეს ყველას შეუძლია, ფულის კეთება სახლიდან გასვლის გარეშე შესაძლებელიაო. 

    რათქმაუნდა მე დავინტერესდი და დავიწყე ინტერნეტში ინფორმაციის მოძიება და ბინარული ოფციონების თემის შესწავლა. 

    თავიდან მეგონა რომ ყველაფერი არის ადვილი, ფულიც კი მოვიგე, პრობლემები მაშინ დაიწყო როცა გადავწყვიტე მეტი ფული ჩამედო. მე ყველაფერი დავკარგე. თავიდან ვერ მივხვდი, რა იყო ჩემი შეცდომა მაგრამ მერე მივედი დასკვნამდე და ყველაფერს მივხვდი. 

    დამწყები ტრეიდერები უშვებენ 2 სახის შეცდომებს: ემოციური და ტექნიკური. ყველა მათგანი ვერ ხვდება რომ ბინარული ოფციონებით ვაჭრობა არ არის თამაში, ეს არის ინტელექტუალური საქმიანობა. 

ყოველდღე უნდა გაზარდო შენი ცოდნა 

როდესაც მეგობარმა მომიყვა ბინარული ოფციონების შესახებ მე ყველაფრის კითხვა დავიწყე ამ თემაზე. როდესაც არც თუ ისე ბევრი ინფორმაცია შევისწავლე, უკვე დავიწყე ვაჭრობა - ეს იყო პირველი შეცდომა. დამწყები ტრეიდერები ფიქრობენ რომ მათ ეგრევე ყველაფერი გამოუვათ და ზოგი ბროკერი ამით სარგებლობს, ისინი ფულს აკეთებენ ტრეიდერების შეცდომებზე. ზუსტად ამ მიზეზის გამო, ასეთი ბროკერების ვებგვერდზე არასოდეს ნახავთ სასწავლო მატერიალებს. რათქმაუნდა, ყველა ბროკერი ასეთი არ არის. თქვენი პირველი ამოცანა: მონახეთ საიმედო ბროკერი რომელიც დაგეხმარებათ თქვენს საქმიანობაში. 

ასე ერთ დღეს შევედი ბროკერი Binatex-ის ვებგვერდზე და მივხდი თუ რაში ვუშვებდი ჩემს წინა შეცდომებს. Binatex-ის ვებგვერდზე ვნახე უამრავი ინფორმაცია და სასწავლო მატერიალები, ასევე ბევრი რჩევები. Binatex-ი არის ნაღდად საიმედო ბროკერი. ეს ბროკერი არის ლიცენზირებული, და მას აქვს ყველაზე გამჭვირვალე წესები მომხმარებლებისთვის. Binatex-ს აქვს კარგი რეპუტაცია. ამ მიზეზების გამო ავირჩიე Binatex-ი. 

თქვენ დაგჭირდებათ სტრატეგია

 

 როგორც არაერთხელ გავიმეორე, ბინარული ოფციონები ნიშნავს ინტელექტუალურ ვაჭრობას. თუ გინდათ წარმატებას მიახწიოთ და ფული მოიგოთ საჭიროა ჩამოაყალიბოთ საკუთარი სტრატეგია. ყველაზე ძლიერი სტრატეგიები ყალიბდება ბრძოლის დროს მაგრამ სტრატეგიის გარეშე ვაჭრობის დაწყება არ შეიძლება. 

    არსებობს უამრავი კლასიკური სტრატეგია. ეგენი უნდა შეისწავლოთ და გაანალიზოთ მათი პლიუსები და მინუსები. ეს დაგეხმარებათ საკუთარი სტრატეგიის არჩევაში. თქვენ უნდა გაიგოთ თუ როგორ აკეთებს ზოგი ტრეიდერი ყოველთვის სწორ პროგნოზს, გირჩევთ შეარჩიოთ რამოდენიმე სტრატეგია და გამოსცადოთ ყველა პრაქტიკაში. 

    ასევე, თქვენ შეგიძლიათ ივარჯიშოთ დემო აკაუნტზე, შედით ბროკერის ვებგვერდზე და შექმენით დემო აკაუნტი (მაგალითად, Binatex-ს, აქვს ასეთი საშუალება). დემო აკაუნტზე შეგიძლიათ უფასოდ ისწავლოთ და გასინჯოთ თქვენი სტრატეგია. 

ემოციებმა ხელი არ უნდა შეგიშალონ 

    თქვენი მოქმედება ბაზარზე არის თქვენს ემოციებზე დამოკიდებული. თუ თქვენ ხართ დაღლილი ან გაბრაზებული, ძნელია იყოთ კონცენტრირებული. სხვა სიტყებით რომ ვთქვათ, ძალიან ბევრი რამე არის დამოკიდებული თქვენს ემოციებზე. როცა თქვენ ტრეიდინგით ხართ დაკავებული უნდა დაივიწყოთ შიშზე, სიზარმაცეზე, ეუფორიაზე და სხვა ემოციებზე! იყავით მშვიდად და ყველაფერი კარგათ იქნება.

    მაგალითად, როცა ვვაჭრობდი დემო აკაუნტზე, მე ვიცოდი რომ ფული არის ვირტუალური და არ მეშინოდა ამ ფულით ბაზარზე ვაჭრობა. ენთუზიაზმით სავსე ვიყავი. როცა დავიწყე რეალური ფულით ვაჭრობა მივხდი რომ მეშინია. ფულის დაკარგვა არ მინდიდა და კონცენტრაციას გაკეთება ძნელი იყო. შიში არის ყველაზე ცუდი ემოცია ტრეიდერისთვის, თუმცა ნორმალურია რომ გეშინიათ, უბრალოდ შიშიც უნდა გააკონტროლოთ.

შეარჩიეთ ტრეიდინგისთვის საუკეთესო პლატფორმა 

    წარმატებული ტრეიდინგი ბევრ რაღაცაზე არის დამოკიდებული: მაგალითად პროვაიდერის სისწრაფე (თუ პროვაიდერს ჭირდება ძაან ბევრი დრო ყველაფრის ასატვირთად ჩვენ შესაძლოა დავკარგოთ მნიშნელოვანი წამები). ყველაფერი შეამოწმეთ და მონახეთ ბროკერი საუკეთესო პლატფორმით. მაგალითად Binatex-ს არ შეუძენია პროგრამულო უზრუნველყოფა, ამ კომპანიამ თავისი საკუთარი პროგრამული უზრუნველყოფა შექმა. ამ ბროკერს პლატფორმა არის ძალიან კომფორტული და სწრაფი. ამ მიზეზების გამო მე ავირჩიე Binatex-ი.

    ამ სტატიაში მოვყევი ყველაზე ხშირი შეცდომების შესახებ, რათქმაუნდა სხვა შეცდომებიც არსებობს თუ რატომ ზოგი ადამიანი ვერ აღწევს წარმატების ტრეიდინგში. მაგრამ თუ ამ ძირითად შეცდომებს არ დავუშვებთ სულ რაღაც რამოდენიმე თვეში წარმატებას მივაღწევთ. ყველაფერი თქვენს ხელშია.

binatex.com

კომენტარები:
ერეკლე2016-12-20 18:10:14
რუსეთში ვარ. საკმაოდ პოპულარული ბროკერია ეს, მეც მინდა ვცადო

ალეკო2017-01-09 17:54:23
მოვიგე!

ირინა2017-01-12 11:39:49
როგორ გამოვიტანო მოგებული თანხა

ირინას2017-01-16 17:48:46
მე უპრობკემოდ გამომაქ. მიწერე ბინატექს ოფოციალურ ელ პოსტაზე

ირინა2017-01-17 11:12:22
ელ ფოსტაზე უნდა გავაგზავნო პირადიობის დამადასტურებელი მოწმობის ასლი ტუ როგორ?დგეს 10$ დოლარით მინდა დავიწყო,მინდა გავიგო გამოტანა როგორხდება.ისე დემო ანგარისშებით ვგებულობდა აბა ჩემი ფულით რასვიზამ.

მე2017-01-22 13:01:30
ყველაფერი გადავაქოთე და ერთი რეალური რჩევა ვერ ვნახე ვერსად. რას ნიშნავს კონკრეტულად "შეარჩიეთ ტრეიდინგისთვის საუკეთესო პლატფორმა". მოკლედ და მარტივარ ან გაგიმართლებს ან არა. და დემ ანგარირშზე ყველა იგებს და რეალურზე ვერა, ესეც გაითვალისწინეთ :)) მოკლედ ჯობია სადმე რეალური სამსახური ვიშოვოთ. თან ფულიც ვერ გამოგაქვს თუ სავაჭრო ბრუნვა 400 ლარი ან დოლარი გაქვს. მოკლედ ესეც მაგარი ბუდეა რა

ელენე2017-01-24 17:20:16
მე გოგო ვარ გა მეც ვიგებ და თქვენ რა გჭირთ :)))))

2017-01-25 14:55:31
შეგიძლიატ ვინმემ რამე მირცჰიოტ როგორ დავრეგისტრირდე ან საერტოდ რა როგორ ხდება აქ?

რაიო ბიჯო!2017-02-01 22:36:36
ქარის მოტანილს ქარი წაიღებს... უმჯობესია ვიმუშავპო და ხელფასით დავგაზო ქალებში

ირაკლი2017-02-02 18:04:00
საინტერესოა თუ ბინატექსი მომგებიანია მაშინ ვინ უნდა წააგოს.კომპანიამ?!შეიძლება ერთხელ გაგვიმართლოს, მაგრამ რაც უფრო ბევრს ვითამაშებთ და მეტ დროს დავუთმობთ მით უფრო ბევრს წავაგებთ. მეტს დავკარგავთ რაც დამოკიდებულს გაგვხვდის რადგან ვეგარ ამოვიგებთ წაგებულს. ეს არის რეალური რჩევა.

კობა2017-02-06 11:55:59
Mინდა დავრეგისტრირდე მაგრამ არ ვიცი რომელ ბანკსი გავხსნა ანგარისი და რამდენი.

პრივეტ2017-02-07 11:52:38
სულ ერთია რომელ ბანკში (ელეკტრონული საფულეები რომ არის იქაც გახსენი გირჩევ) და თანხა: 10 დოლარითაც შეგიძლია დაიწყო. მე 100-თ დავიწყე

ოლა2017-02-08 15:39:58
ეფრე ეგე

2017-02-08 19:49:11
არ დაიჯეროთ თაღლითები არიან, ვაკეში აქვთ ოფისი ამ საიტის შემქმნელს და გხიბლავთ ამ მოგონილი ისტორიებით,ფულს როგორც კი ჩარიცხავთ იმ თაღლითების ანგარიშზე ირიცხება და თქვენ გეუბნებათ წააგეთო რომც მოიგოთ ვერც გამოიტანთ ფულს არ არსებობს,აქ ვინც აკომენტარებს მე ვთამაშობო და ფულიც გამომაქო ეგენი ფეიკებია ყველა... ელექტრონულ საფულეს რომ წერენ იქ უნდა გადაიტანოთო webmanze ეგ ვებმანი რუსული ბანკია რომელიც რუსრთშია და მხოლოდ და მხოლოდ რუსეთის მოქალაქეებს შეუძლიათ მოხმარება საქართველოს ბაზარზე მსგავსი ელექტრონული საფულეები და ფულის გამოტანის სისტემა არ არსებობს, ყველა ისტორია მოგონილია თქვენს გასაბრიყვებლად და კმაყოფილი დამკომენტარებლები ფეიკები არიან.

ნინო2017-02-11 19:10:48
მე დარეგისტრირებული ვარ მაგრამ ჩემი დიდი ტხოვნა იქნება რაღაცეები მასწავლოთ თუ დამეხმარებით გთხოვთ აქ დატოვოთ კომენტარი <3

ბონდოია2017-02-14 20:41:09
მომისმინეთ აქ ვინმე კომპეტენტური ადამიანს შეუძლია თუ არა პასუხების გაცემა თუ მიდის უბრალო ჭორაობა.ოლა რომ ამბობს ვაკეში აქვსთ ოფისიო მისამართი მაინც დაწერე. რამე რომ იყოს რქები დავატეხოთ, ან თუ მართლა გამოდის ეს საქმე გავცეს პასუხები ნორმალურად

Mari mari2017-02-18 14:53:55
Tyuilia es yvelaperi mogeba kiara abriyvwben xalxs iaedac amdeni problemebia,xalxs atyaveben,vun mogagebiebs rames ,mxolod sheni marjvena tu dagexmarwba,vinme ar motyuvdet

კობა2017-02-18 20:25:31
ვეგარ გავიგე ვის უნდა დავუჯეროო

2017-02-21 15:17:24
2 დღეა დავრე4გისტრირდი უკვე 120 ლარი ჩავრიცხე : ) და ფაფუ... ეხლა იმას ვფიქრობ ჩემი ჩარიცხული თანხა მაინც ამოვიღო და კიდევ მინდა ჩარიცხვა მაგრამ ვიცი ესეც დაკარგულ თანხას მიემატება.... ეს უკვე აზარრტია..ინტერესიც.. მე რამეს ვიზავ.. მაგრამ არავინ გაბრიყვდეთ....

2017-02-24 11:46:04
ramdemi xalxi dagupa am tamashebma.

ნიკა2017-02-25 11:41:25
თანხას ვერ ვრიცხავ და მითხარით როგორ გავაკეთO?

ნიკას2017-02-27 18:07:06
საიტზე ინსტრუქციას მიყევი. არანაირი პრობლემა არ უნდა იყოს

თეა2017-02-27 23:57:48
თანხას ვერ ვრიცხავ არადა ყველაფერს სწორედ ვაკეტებ იქნებ დამეხმაროტ

ლაშა2017-02-28 01:59:01
ეგ რომ სიმარტლე იყოს საქართველოში საკონტაქტო არც მისამართია და არც ტელ. ნომერი, ერთი სიტყვით მაგრად მოფიქრებული აფერაა, და თავი არ გაყოთ შარში.

ზურა2017-03-04 11:33:02
მოკლედ, თუ წერ შე დალოცვილო ვაკეშიაო მაშინ ისოც დაწერე სად არიკომკრეტულად , თუ არ იცი მაშინ რახას იჯხაპნები მე პირადად ვაპირებ10$ დარიცხვას და თუ მთელი ეს პროცესი წარმატებულად დასრულდა შეგატყობინებთ აუცილებლად. ისე ბევრს გამოტანის პრობლემა აქვს რასაც კომენტარებში ვგებულონ და ამიტომ გაგონილს ნანახი მირჩევნია თუ არადა ჯანდაბას 10$

ზურა2017-03-04 11:37:52
ერთი მაინტერესებს foreqs-ზე რა წარმოდგენის ხართ მაგათ ხომ აქვთ ოფისი თბილისში ეს დანამდვილებით ვიცი და კავშირიც მაქვს მის წარმომადგენლობასთან

ზურა2017-03-04 11:51:49
ელენე ჩემო კარგო, რომ იგებ გასაგებია მაგრამ თუ გამოგაქვს მოგებული თანხა ? გთხოვ მიპასუხო და საერთოდ თუ არის ისეთი ადამიანები ვისაც გამოუტანია გთხოვთ მიპასუხოთ, რისთვისაც მადლობელი ვიქნები.

2017-03-04 22:27:27
დავრეგოდტრირდი მაგრამ მერე ვერაფერს ვეღარ ვაკეტებ... ღილაკები არ რეაგირებს... ვერ ვხვდები რა ხდება...ანუ მაგ:ვაცჰერ კურსის აწევას და ხომ უნდა გამოიტანოს ფანჯარა გარიგებისტვის...ხოდა არ რეაგირებს.....

ენრიი2017-03-06 15:34:29
ნუუმოკლედ ბევრს არ ვილაპარაკებ აქ საჭიროა ვისა კარტა მე მაქვს ვისა კარტით ვრიცხავდა გამომაქვს კიდევ ხალხო რატო გონიათ ყველაფერი ტყუილი როდესაც არცკი გიცდიათ? ) ან გაგიმართლებს ან არა აქ რა რჩევაზეა ლაპარაკი .

მასტერა2017-03-07 16:45:01
მთელი ცხოვრება 500 ლარზე მუშაობას და ეხლავე დანებებას მირჩევნია მთელი ცხოვრების მანძილზე 1000 რამე ვცადო და ყველგან წავაგო, ბოლომდე მაინც ვიბრძოლებ და არ დავნებდები. ისე კიდე განსაკუთრებით ქართველებში პროცენტულად ყველაზე მეტი პროფესორა და ყველაფრის მცოდნეა. ვერ გააკეთებენ რამეს თვითონ და ჩაგისვრიან შენც ოცნებებში...

გიორგი2017-03-08 13:42:21
ვერ ვრეგისტრირდები

ბელა2017-03-09 12:10:08
გამარჯობათ.თავიდან დამიწერა 1000დოლარო ჩაგეროცხათო ეგ ნამდვილია თუ დემო ექუნთია

ბელას2017-03-10 16:52:07
1000 დოლარი არის დემო ანგარიში, დემო ანგარიშით ივაჭრეთ ჯერ, ისწავლეთ და მერე გადადით რეალურს. მე ესე ვქენი და ყველაფერი სწორად გამომივიდა.

თიკო2017-03-12 03:41:20
ამდენი ტყუილები ეყო ჩვენ ქვეყანას, ჯერ რაღაც პირამიდები, Q-NET-ები. როგორი ენითაა ნაწერი მაგას მაინც დააკვირდით, გადანათარგმნი ტექსტებია და წესიერად არცაა გამართული წინადადებები. არ არსებობს მანდ მოგების შანსი. ასე არ ხდება. მე მითქვამს, ნუღარ დაკარგავთ იმ 2 კაპიკს, რასაც ტანჯვა-წამებით შოულობთ

თიკოს2017-03-13 16:05:27
ეს მახინაცია არ არის. ან ფულს იგებ ან აგებ. უბრალოა

ფედია2017-03-13 23:36:29
ზან ვიყავი დაინტერესებული ამ ბინარული ოპციებიტ მაგრამ ტქვენი კომენტარებიდან გამომდინარე ვეგარ ვრისკავ რომ ვივაჯრო,ან ვის ვენდო აგარ ვიცი.მირცჰიეტ როგორ მოვიქცე ტუ სჰეიზლება

ფედია2017-03-13 23:53:03
როცა დავიწყე ვარჯიში ამ ოფციებით რაგაც სამ სათში დავაგროვე 45000ამერიკული დოლარი ნეტავი რეალურზე რომ გადავიდე რამეს მოვიგებ?პასუხი მომწეროს იმან ვისაც რეალურად უთამაშია

პეტრე2017-03-15 16:32:56
თუ შეიძლება ვინმემ გარკვევით და გასაგებად დაწეროს, როგორ ხდება მოგებული თანხის განაღდება (დეტალურად)

პეტრეს2017-03-15 18:03:10
შეტანილი თანხა გამოგაქ იგივე ბარათზე რომელიც იხმარე შეტანის დროს. მოგებული თანხა უნდა გამოიტანო ელექტრონულ საფულეში (საჭიროა ელ. საფულის გახსნა ან QIWI-ზე ან WEBMONEY-ზე)

ლაშა2017-03-17 04:35:13
მე ვითამაშე და წავაგე 20 ტუ 30 დოლარი, დემოზე იცოცხლე დავაგროვე ( ვინც არ იცით დემო ანგარიში ესაა ანუ ვირტუალური ანგარიში) ხოლო როდესაც ნაგდ ფულზე გადავედი აი იქ უკვე წავაგე :) დამწყებს ვურჩევ კარგად დაფიქრდნენ ხოლო ერტს კი ნაგდად გეტყვიტ, გარანტირებული არაფერია ამაში

საბა2017-03-17 13:44:28
თუ შეიძლება მითხარით, დამწყები ვარ, როგორ შევიდე დემო ვერსიაზე?

საბას2017-03-17 16:53:49
საიტზე შეავსეთ მონაცემები. დარეგისტრირდით და დააჭირეთ ღილაკს დემო. ადვილია

besttrader2017-03-25 01:25:32
საშინელი რამეა არ დაიჯეროთ! მე თვითონ ტრეიდერი ვარ და მეტატრეიდერ 4ზე პარალელურ რეჟიმში ვუყურებდი წყვილზე ვალუტის კურსს და სადაც დიდი ვარდნები იყო წყვილზე ამათთან კიდე სულ სხვა ეწერა თანხა როგორც წავაგე (დაახლოებით 5წუთის მერე) რეალური კურსი დაწერეს, თან უწერიათ პროგრამის ხარვეზებზე პასუხს არ ვაგებთო და მიდი და სდიე მერე პროგრამის ბრალიაო გეტყვიან! არ შეცდეთ!

რEALBEსთთრეიDEრ2017-03-27 12:53:38
საიდან მოგაქ ეგეთი რაღაცეები! როგორც ყველა სხვაგან არის კურსი ისევე არის აქ! დემო ვერსიაზე რატო აგებს მაშინ ხალში თუ ტყვილია აქ ყველაფერი წესით იქ უნდა მოაგებინონ ხალხს და მერე რეალურზე რო გადავლენ მერე მოატყუებენ არა? ეტყობა ვინც ვერ შვება ნერვები ეშლება და წერენ ნეგატივს თორე ბინატექსი სხვების ნაირი თუ იცი ტრეიდინგი და სწორად მიუდექი სტრატეგიას და საქმეს აკეთებ ფულს რა

Koba2017-03-30 09:43:41
Elenes minda shevexmiano.minda kvelaferi amixsnat da aq ver vaxerxeb kvelafris tqmas da chem telef.davtoveb da shemexmianet gtxovt.599138402

MAX2017-04-01 13:06:07
გაუქმება თუ შეიძლება რეგისტრაცისს?

გიორგი2017-04-03 13:33:22
კი შეიძლება. მაგრამ რათ გინდათ გაუქმება? რამე პრობლემაა?

Koba2017-04-04 09:19:00
Giorgis minda vkitxo
Rogor unda sheqmna eleqtronuli safule
Bankshi tu kompiuterit me tvitonve?gtxov amixsna

Nino2017-04-04 12:45:15
Mogebuli tanxa gadmovricxe im baratze ritac chavricxe.gadmoiricxao magram dges dilit bankshi rom mivedi araferi mqonda baratzw.visac gamogitaniat amixsenit am situaciashi ra unda gavaketo

Nino2017-04-04 13:15:56
Aravinaa mcodne?amdens wert da iqneb rame mirchiot

Nინოს2017-04-04 16:10:02
ზოგჯერ რამოდენიმე დღე არის საჭირო რომ თანხა მოვიდეს. თუ ამ კვირის ბოლოს არ მოვა მიწერეთ ბინატექს ოფიციალურ პოსტაზე! ქართულადაც საუბრობენ

დავითა2017-04-04 17:06:10
რა თანხით თამაშობთ მე ჯერ 1 ლარს ვდებ. იქნებ იცის ვინმემ რამე მუგამი თუ აქვს ამას.


102017-04-05 15:30:24
მე 10-თ დავიწყე და 100მდე ავედი 2 კვირაში! მუღამი აქვს

ბებერო2017-04-05 22:41:15
https://goo.gl/oxohF4 iq option-ი ყვლაზე საუკეტესო კიმპანია აქვს თავისი პლათფორმა რაზეც ანალიზის გაკეთებას შეძლებთ MT4 მსგავსი გრაფიკი აქვვს ინდიკატორებით შეიარაღებული ასევე ტურნირები არც ისე დიდი ხნის წინ უფასო ტურნირიც ჩასვეს სისტემაში მმმმმადარია კაროჩე.

bimitri2017-04-08 22:32:51
მისამართი დაწერეთ თუ ვინმემ იცით ან ტელეფონის ნომერი

ბინატ2017-04-10 12:28:58
995800030306 აგერ ნომერი

ლექსო2017-04-11 23:35:02
მოგებული ფულის გამოტანა ბანკიდან არის შესაზლებელი ვინმემ მიპასუხეთ

ლექსოს2017-04-12 12:38:33
კი რათქმაუნდა. ბანკიდან, ელ საფულიდან, საიდანაც გინდა

Meri2017-04-14 11:19:35
Gamarjobat vinme xart aq ro,damexmarot

ნმგ2017-04-20 14:45:39
გთხოვთ ამიხსნათ როგორ იგებთ? 1წუთს უთითებთ თუ მეტს? მაგალითად, 20$ ჩავრიცხე და ცოტ-ცოტაობაში წავაგე. 1 წუთს ვუთითებდი და დაბალ თანხებს. რამდენიმე მეგობარს აინტერესებს: wmoney - მაქვს ანგარიში გახსნილი, სადაც გადავვრიცხავდი თანხას ლარი შემაქვს და კონვერტაციას თვითონ უკეთებს. ბინატექსის საიტზე თამაშის დაწყებამდე ვუთითებ არა მარტერქარდს არამედ webmoney ის ანგარიშს.გამოტანისთვის: დარეგისტრირდით mm.ge ზე გადარიცხვა გაკეთეთ wmoney-სგან მაგალითად, თბს ბანკის ბარათზე ანგარიშის ნომერი უნდა იცოდეთ ზუსტად შეგიძლიათ სხვა ბანკიც მიუთითოთ. ონლაინ ბანკი თუ გაქვთ პარალელურად გახსენით და მაშინვე გამოჩნდება.იმედია, ცოტათი დაგეხმარებათ ჩემებური ინსტრუქცია. ვთხოვ, იმათ ვინც იგებს , დეტალებში ჩამახედოთ რამდენ წუთს უთითებთ და კიდევ რას მირჩევთ მოგებისთვის? როგორ პროგნოზირებთ? თუ მართლა გამართლებაზეა?

2017-04-20 15:24:45
Veraferi ver gavige raa,zogi ras wers zogi ras. Daanebet tavi am maimunibas

მოგებული2017-04-21 15:28:27
წუთებზე თუ დებ მართლა გარტყმაზე ხარ. მე მინიმუმ 1 საათზე ვდებ. ზოგჯერ 24-ზე. წაიკითხე ოფიციალური პროგნოზები და სტატისტიკა

იკა2017-04-21 19:52:08
საინტერესო თემაა, რეალურ ანგარიშზე ვერ გადავედი, რანაირად გავხსნა ანგარიში და ვის უნდა დაუკავშირდე ?, ვინმე ხო უნდა იყოს კომპეტენტური ამ საკითხებში

ნმგ2017-04-22 10:33:07
მოგებულს - დიდი მადლობა. სტატისტიკა და პროგნოზები სად წავიკითხო? აბა, კიდევ ერთხელ ვცდი და 24 სთ მივუთითებ.

ნმგ2017-04-22 10:36:31
იკას- თუ არ დარეგისტრირდი ისე ვერ გადახვალ რეალურ ანგარიშზე. დარეგისტრირდი და გამოჩნდება რეალური ანგარიშის ფანჯარა.

ნმგ2017-04-22 10:38:28
კობას- ელექტრონული საფულეს შექმნას არ სჭირდება ბანკში მისვლა. მაგალითად, webnamy -ზე დარეგისტრირდი და ეგ არის.

wavage2017-04-23 10:33:04
რა სისულელეა ეს რაღაც გუშინ დავრეგისტრირდი 30 ლარი ჩავრიცხე ვერაფელი მოვიგე ერთხელ მოვიგე მარტო თან ანგარიში ლარში მაქვს რაც ანგარიშზე დამრჩა ვერც უკან გადმოვირიცხე და აღარც მატამაშებს კონტაქტი აქვთ ამათ ვითომ მივწერე კითხვა და არც კი მიპასუხეს არადა წერია 20 წუთში გიპასუხებთო და მეორე დღეა არბმპასუხობენ

wavage2017-04-23 10:49:43
ყველა წერს რომ 10$არის მინიმალური მაგრამ მე ლარში რარო მაქვს ანგარიში თუ დოლაეზეა ვაჭრობა როგორ გადავიდე სხვა ვაკუტაზე და კიდევ იქ წერია რომ უნდა მიეთითოს EUR/USD მიმართებაში მიუთითეთ ვაჭრობაო და ეს სად არის ვერც კი ვნახე რეალურად აქ ვინმემ მოიგო როგორც წერენ 25000 მოვიგე თვეში 800$ გამოვიმუშავებო წერენ და რეალურად მაინც შემხვდეს ერთი ეგ ვინცაა და მანახოს მოგება რო დავიჯერო

bebero2017-04-23 18:23:24
1. მოგესალმებით ყველას მეგობრებო ფეისბუქზე ათასი სახის რეკლამირება იდება ბინარული ოპტიონებზე კერძოდ ქართულ ბინარულ ოპტიონებზე მაქვს საუბარი ათასობით დოლარს გთავაზობენ ბინარული ოპტიონებზე და ხალხს არწმუნებენ რომ ეს ერთ ერთი ყველაზე მომგებიანი გზაა ხალხისთვის ეს არის დიიიიიდი ტყუილი აქ ფულს მხოლოდ ბროკერები შოულობენ თქვენზე ფულს რომლებიც ამ პროეკტს გთავაზობენ რაც უფრო მეტ ფულს წააგებთ მით უკეთესი მათთვის ნუ ხალხიც შოულობს დიდ ფულს ამ სფეროში მაგრამ მანდამდე რო მიხვიდეთ ჯერ ბევრი უნდა წააგოთ რათა მოგება ისწავლოთ :D

bebero2017-04-23 18:29:24
2. ასევე ქართულ ბინარულ ოპტიონებზე გავამახვილებ ყურადღებას ქართულ ბინარულ ოპტიონებზე ფულის ინვესტიცია არის დზალიან საშიში მითუმეთეს როცა ახლად გამოჩეკილები არიან დიდი ხანი ეგენი ვერ გაქაჩავენ იმიტომ რომ დიდი კონკურეციაა ამ სფეროში და მითუმეტეს საქართველოს პირობებში კომპანია ბუიჯეტს ვერ გაამყარებს და გაიქცევიან ქვეყნიდან ისე რომ ვერც მიხვდებით რა მოხდა და თქვენ ფულს რა ბედი ეწია.

bebero2017-04-23 18:41:23
3. ახლა გეტყვით რა შეცდომებს უშვებენ დამწყები ტრეიდერები ყველაზე ხშირად
1. რიცხავენ 10-20 დოლარს და ჰგონიათ რომ ერთ თვეში კაბრიოლეთს მოაგდებენ ან თუ რაზეც ოცნებობენ :D მინიმალური თანხა 200 დოლარს მაინც უნდა შეადგენდეს რათა წარუმატებელი ხელშეკრულებები გადაფაროთ ხელსაყრელ მომენტში
2. იწყებენ შაბათ კვირას ვაჭრობას ეგრეთ წოდებულ (OTC)-ზე ესეც არის დიდი შეცდომა რადგან შაბათ კვირას ვალუტის ფასს ბროკერები მართავენ ანი თუ კონკრეტული ვალუტაზე ყედვაზე მოგებაა 20000$ და გაყიდვაზე 2000$ ბროკერები ფასს ცვლიან და იქით მიყავთ სადაც მოგება დაბალია ანუ მოიგებენ ისინი ვინც გაყიდვაზე დადო ერთგვარ კაზინოს ეთამაშებით სადაც 100%-იანი წაგება გაქვთ გარანტირებული :D

bebero2017-04-23 18:54:24
4. ასევე თუ ვინმე ხართ iq option-ზე სეეშვით ინდიკატორების მიხედვით ვაჭრობას ინდიკატორები არის მეორე ხარისხოვანი, ინდიკატორები გამოიყენება ტექნიკური ანალიზის გაკეთების შემდეგ უბრალოდ რო განამტკიცოთ თქვენ მიერ გაკეთებული ტექნიკური ანალიზი და ასევე პროცენტული მაჩვენებელი რომ აქვს მარცხნივ საით უფრო ბევრი დებს ფულს ეგ გრაფიკიარანაირად არ დაგეხმარებათ ფულის მოგებაში პირიქით წააგებთ მანდ ყველა ეხპერაციის დროა ერთად შეყრილი ერთ წუტიანიც ათ წუტიანიც და ერთ დღიანიც ასე რომ ტყუილად ნუ შეაჭმევინებთ თქვენს ფულს კომპანიას

bebero2017-04-23 19:04:21
და კიდევ ერთი, ბევრს რომ ჰგონია რომ iq option არის რუსული კომპანია დაამის გამო რომ ვითომ არ ენდობიან გეტყვით რომ ეს ასე არაა პირიქით რუსეთი ბლოკავ ამ კომპანიას თავის ფედერაციაში რუსული კომპანია რომ იYოს როგორ ფიქრობთ რატომ დაბლოკავდნენ??

Koba2017-04-27 17:27:07
Me erti tvea rac vtamashob da cagebis meti veraferi vnaxe radganac zustadaa gatvlili shenze rom caago da rogor icit?kompiuterit xedaven visac didi tanxa aqvs dadebuli imas caagebineben tu erti dolari gaq dadebuli mogagebineben da roca gazrdi cagagebineben egreve ase rom nu gadakrit fuls sisuleleshi es kargad mofiqrebuli sistemaa mxolod igebs vinc gakontrolebs.

Koba2017-04-27 17:27:57
Me erti tvea rac vtamashob da cagebis meti veraferi vnaxe radganac zustadaa gatvlili shenze rom caago da rogor icit?kompiuterit xedaven visac didi tanxa aqvs dadebuli imas caagebineben tu erti dolari gaq dadebuli mogagebineben da roca gazrdi cagagebineben egreve ase rom nu gadakrit fuls sisuleleshi es kargad mofiqrebuli sistemaa mxolod igebs vinc gakontrolebs.

Koba2017-04-27 17:33:53
Kidev rac meti adamiani charrtveba am sistemashi mit metad mdidrdebian da nu fadakrit fuls torem gamixsenebt rato ar davijereo.mec ar mjeroda da vcade da 50 dokari cavage arc ise suleli var meti chamedo magram vcade da movtkuldi sami tve vstavlobdi am sistemas da mivxvdi rom afiora iko da droze shevcherdi nu chavardebit chems dgeshi da nu gariskavt damijeret.

ღვთისო2017-04-27 19:44:32
100 % აფიორა.

წინას2017-04-28 18:51:11
100 % ნაღდი რამ არის, ეტყობა გარყმაზე ვაჭრობი. მთავარი სტრატეგია არის, არაერთი კმაყოფილი ტრეიდერი ვიცი

კუწა2017-04-29 16:12:33
ვინც იცის იქნებ მითხრათ binatex.com დან თანხის გამოტანისთვის რამდენი უნდა გქონდეს ანგარიშზზე?

ბექა2017-04-30 21:13:37
ელენე შეგიძლია დამეხმარო?

ბექა2017-04-30 21:16:19
ეს სისტემა Anonymous-მა უნდა დაანგრიოს თუ მართლა შეუძლია რამე

ილო2017-04-30 23:33:12
კობას კომენტარს გამოვეხმაურები, თუ რომელიმე ბინარული ოპტიონების საბროკერო კომპანიას აქვს გახსნილი შაბათ კვირას ვაჩრობა და თქვენც ამ დროს დაიწყებთ ვაჭრობას რა თქმა უნდა წააგებთ იმიტომ რომ შაბათ კვირას ბირჯა დაკეტილია და შაბათ კვირას მხოლოდ შიდა ვაჭრობა მიმდინარეობს ანუ ბროკერს საითაც აწყობს იქით წაიყვანს ფასს და თუ ამ დროს ფულს წააგებ და მერე იძახი რომ აფერისტები არიან კი ბატონო არიან ოღონდ შაბათ კვირას, და თუ ფული წააგეთ ამ ორ უქმე დღეს ეს მხოლოდ და მხოლოდ შენი ბრალია და არა იმათი ვინც წაგაგებინა.

ილო2017-05-01 00:00:04
ბინარული ოპტიონებე რთული თემაა ფორექსთან შედარებით მაგრამ მასაც აქვს გარკვეული პლიუსები. ბევრი ვაჭრობს ვიზუალური შეხედულების ფაქტორზე ერთ წუთიანებზე სუ აზრზე რომ არ არიან რა ხდება ბაზარზე არც მის ხასიათს იცნობენ, ზოგმა არც ის სანთლების გრაფიკი იცის რა არის და ხაზობანზე იწყებს ვითომდა ვაჭრობას მერე აგებენ და იძახიან რომ აფერისტები არიანო, ეს პრობლემა დიდადაა დამწყებებში ბაზრის უცედინარობის გარდა ერთი მნიშვნელოვანი ფაქტორიც უნდა გაითვალისწინონ (შიში) ეს ყველაზე დიდი პრობლემაა დამწყებებში ფულის დაკარგვის შიში, რაც აღარ აძლემს საღად აზროვნების საშვალებას მოვაჭრეს და უფრო და უფრო ბევრს კარგავს.

ილო2017-05-01 00:09:35
როცა ვაჭრობთ ბინარულ ოპტიონებზე საბროკერო პლატფორმის გარდა გახსენით MT4-ის პლათფორმა და დააკვირდით ფასის სინხრონულობას ფასი სხვა და სხვა იქნება მაგის არ შეგეშინდეტ მაგრამ თუ ფასი ერთმანეთთან სინქრონულად არ მოძრაობს ესეიგი საბროკერო კომპანია გათყუებთ :D და კიდევ (შაბათ კვირას) ნუ ვაჭრობთ შაბათკვირას ბირჯა დაკეტილია და მხოლოდ შიდა ვაჭრობა მიმდინარეობს ბროკერს საითაც უნდა იქით წაიყვანს ფასს რათა წაგება უფრო მეტი იყოს ვიდრე მოგება და თუ წააგებთ ნუღარ ამბობთ რომ აფერისტები არიან ეგ უკვე თქვენი ბრალაი მხოლოდ, შაბათ კვირას რომ გადაწყვიტეთ გამდიდრებულიყავით მასე დაჯდებით ნულზე.

ილო2017-05-01 00:16:51
2 წელწე მეტია რააც აიქიუ ოპტიონზე ვარ და არანაირი მახინაციები მანდ არ შემიმჩნევია თუ ვინმეს აინტერესებს ესეც ლინკი https://goo.gl/x2JZAU ოღონდ ჯერ დემოზე ისწავლეთ ვაწრობა თუ ვინმე არაა გარკვეული ამ სისტემაში და შაბათ კვირას ვაჭრობა არ შეიძლება თქვენივე კეთილ დღეობისთვის ეგ დაიმახსოვრეთ ერთხელ და საბოლოოდ.

ილო2017-05-01 00:30:12
თუ ვინმეს შეკითხვები ექნება აიქიუ ოპტიონთან დაკავშირებით შეგილიათ ჩემ მაილზე მომწეროთ ყველა ნაირად დაგეხმარებით იმით რაც ვიცი :D gmstorys01@gmail.com თქვენი არ ვიცი მაგრამ ნებისმიერ საბროკერო კომპანიას მირჩევნია აიქიუ ოპტიონი https://goo.gl/x2JZAU

2017-05-02 12:57:36
iqoption ramonime qveyanashi dablokilia (any yvelaferi rigshi ar aqvt) sakmaod dznelia samartavad da kviraobit ar gpasuhoben! binatex jobia bevrad da ufro daculi xar, mogeba ufro didia da minimaluri depositic ufro patara


2017-05-02 13:00:53
შაბათ კვირას ბირჟა ბინატექსზეც არ მუშაობს

ნმგ2017-05-02 13:02:49
ილოს დიდი მადლობა. მეც კობასავით წავაგე, მართალია არც ისე დიდი თანხა, ამიტომ აღარ ვაპირებდი . მაგრამ ილოს კომენტარებმა მაფიქრებინა რომ შესაძლებელია . შეიძლება ვცადომ

Koba2017-05-02 15:14:31
Ilos minda vkitxo.tqven froreqsze vachrobt da ramdeni unda sheitamo tanxa ro daicko da kidev es santlebis indikatorebia da rtuli araa.tqveni azrit binatexi araa momgebiani?imedia mipasuxebt.

Koba2017-05-02 15:21:09
Me binatexma imedi gamicrua kviraobit ar vachrobdi magram mainc cavage.sacdelze atasobit vigeb magram nagdze ki piroqit vinmem tu icis rame mugami ro moigo rom idzaxien movige ati dolarit atasi gavaketeo axsnas rogor roca es sheudzlebelia.kidev dro kvelanaori gamovikene.erti cuti xuti cuti txutmeti da ocdaotxic aranairi mnoshvneloba aqvs rogorc ageb ert cutze ise ageb sxvazec da rogor igebs es xalxi ver gavige tu axsnien ise rom daijeros adamianma kai iqneba.

Koba2017-05-02 15:25:13
Ilos minda vkitxo romel brokertan tanamhromlobt da tu kvelafers axsnit didi madlieri dagirchebit minda sxvamac cados mere.cinastar madloba

2017-05-03 12:49:55
მე პირიქით იქოპტიონმა გამიცრუა იმედი. ვერც ფული გამომავ და პლატფორმაც რაღაც საეჭვოა! ეხლა ბინატექსზე გადმოვედი და ჯერ ჯერობით ყველაფერი რიგზეა, სარისკო არაფერი შევამჩნიე

ლამზო2017-05-05 11:15:11
დამეხმარეტ მგონი მოვიგე ვერ გაუგე და პული ვერ გადმოვრიცხე გავგიჯდები

ტან მამრა მჯირდება

Koba2017-05-06 11:42:05
Lamzo elode sanam ar gadmoricxaven.ra ver gaiget rom afioraa tu bevri unda caagot rom mere daijerot.

ილო2017-05-07 14:35:30
ლამზო მაილზე მომწერე gmstorys01@gmail.com რომელ კომპანიასთან დაიჭირე საქმე და დაგეხმარებიიი თუ კიდე გვიანი არაა :D

ილო2017-05-07 14:50:11
..

ილო2017-05-07 15:02:45
თუ ვინმეს კითხვები გაქვთ ბინარულ ოპტიონებტან ეს იქნება ფულის გატანა რეგისტრაცია თუ აკაუნთის ვერიფიკაცია ამ მაილზე მომწერეთ gmstorys01@gmail.com დაგეხმარებით რითიც შემეძლება

ილო2017-05-07 15:41:34
ბინარული ოპტიონების საბროკერო კომპანია თქვენი ვაჭრობის სტილის მიხედვით უნდა შეარჩიოთ იმის მიხედვით თუ როგორ აპირებთ ვაჭრობას სწრაფზე თუ გრძელ ვადიანზე ზოგ კომპანიას სწრაფ ვაჭრობაზე აქვს მაღალი პტოცენტი და გრძელ ვადიანზე დაბალი ზოგგან კი პირიქით, მაგის და მიხედვით უნდა შეარჩიოთ წესით დამწყებები სწრაფ ტაიმფრეიმზე ვაჭრობენ რულეტკის მზგავსად წითელი თუ შავი მაღლა თუ დაბლა

ილო2017-05-07 16:02:50
ყველაფერი ისე მარტივად არაა როგორსაც ქართული საბროკერო კომპანიები გვაბოლებენ თავიაანთი რეკლამებით ფეისბუქზე რომ იდება :D :D ხანდახან მაგათ რეკლამებს რომ ვუყურებ ასე მგონია მეორე დღეს რომ გავიღვიძებ მდიდარი ვიქნები :D მაგათ რეკლამებზე ნუ დაბოლდებით მეგობრებო გაგამწარებენ, ბინარულ ოპტიონებზე დიდი ფული შეიძლება რომ იშოვო მართალია მაგრამ მაგისთვის ბევრის ცოდნაა საჭირო თუ რა ხდება ბაზარზე დღეს დღეობით ბევრი საქართველოში არიან კომპანიები რომლებიც ასწავლიან ვაჭრობას ზოგგან უფასოდ რაღაც პერიოდი და მერე თუ დაინტერესდები მერე უკვე ფასიანი მასტეკ კლასის კურსებია თუ მაგის საშვალებაც არაა youtube-ზე დზალიან ბევრი ვიდეოებია ბაზრის შესასწავლად თუ როსული გესმით არიან youtube-ერები რომლებიც იაპონური სანთლების ხასიათს ხსნიან თუ როგორ შეიძლება სწორი ინ ესტირების გაკეთება

ილო2017-05-07 16:22:33
და კიდევ ყველამ რომ იცოდეს თუ ბინარულ ოპტიონებზე დარეგისტრირდებით და ფულის ჩარიცხვაზე დაგიწყებენ ჩალიჩს ეგენი აფერისტები არიან არ შეგაცდინონ :D ისინი ტრადიციულად შემდეგ ნაირად იქცევიან რეგისტრაციის შემდეგ გირეკავენ გეკითხებიან დარეგისტრირდ თუ არა მერე გულის ჩარიცხვაზე გადადის საუბარი ასეთ ნაირად ჯერ გეკითხებიან რამფენის შეტანას გეგმავთ თუ შეგიძლიათ თუ არა საკმარის თანხას ეტყვით ან ეტყვით რომ ჯერ არ გაქვთ გეკითხებიან როდის შეძლებ გსიქოლოგიური ზეწოლა უნდათ რომ მოახდინონ კლიენტზე მერე თავიაანთ ტრადიციულ შეთავაზებას გაცნობენ თუ ჩარიცხავთ 1000 დოლარს ისინი ერთი თვის მაძილზე თქვენი ფულით ივაჭრებენ და მერე რეზულტატს განახებენ თუ მოგეწონებათ და თანახმა იქნებით მათთან თანამშრომლობას ისინი ვითომდა სპეცუალურ კურსებს ჩაგიტარებენ და გასწავლიან მათ ნაირად როგორ ივაჭტოთ ეგენი პროცესიონალი აფერისტები არიან მასეთი შემთხვევა თუ გქონდათ ვაფშე მოერიდეთ მაგათ ვითომდა კომპანიას შეგიძლიათ აგინოთ კიდეც დამსახურებულად შეაგინებთ :D :D

კობა2017-05-09 22:10:23
ილოს მინდა შევეხმიანო.სანდოა ტუ არა ბინატექსი და ტკვენ როგორ მუშაობტ.

2017-05-10 12:59:03
ბინატექსი სანდოა. ფულიც გამომიტანია. მომიგია კიდევაც

wavage2017-05-10 15:07:58
კობა მართალს ამბობს ეს ყველაფერი ზღაპარს გავს მეც ვითამაშე და პირველი ვაჭრობა მოვიგე მერე კი ეგრევე წავაგე სუყველა

wavage2017-05-10 15:08:30
კობა მართალს ამბობს ეს ყველაფერი ზღაპარს გავს მეც ვითამაშე და პირველი ვაჭრობა მოვიგე მერე კი ეგრევე წავაგე სუყველა

wavage2017-05-10 15:10:21
ილო მატკიცებს ნაღდია ყველაფერიო და მაცვენე რეალურად შენს ანგარიშზე რამდენი მოიგე და თანხა თუ გამოგაქვს ესე ტავგამოდებით რომ ამტკიცებ ნაღდიაო წილში ხოარხარ ბინატექსთან

მოვიგე2017-05-11 14:31:18
მე პირიქით თავიდან ცოტა წავაგე მარა მერე კიდე შევიტანე და უკვე 200 დოლარზე ავედი.

indi2017-05-11 20:41:58
me camshi chamiylapa tanxaa.aci agar vitamasheb.

განდი2017-05-12 12:34:17
me ki piriqit camshi 10 dolaridan 20amde da mere ki 1 dgeshi 50 amde avedi

ილო2017-05-12 22:48:33
წავაგეს მივმართავ მე არ მიხსენებია ბინატექსზე არაფერი :D ბინატექსზე მე არ ვვაჭრობ მე ვვაჭრობ აიქიუ ოპტიონზე ბინატექსზე არასდროს მივაჭრია და არც ვაპირებ ამ კომპანიაზე ვაჭრობას, უფრო უკეთესი კომპანიებიც არსებობს ამ სფეროში

ილო2017-05-12 22:55:15
ვინც წერს რომ ვაგებ და ვაგებო შეგიძლიათ რომ დაწეროთ რა თანხით ვაჭრობთ?
რამდენია თქვენ ბალანსზე რამხელა თანხას იყენებთ ერთ დადებაზე და რა სტრატეგიით ვაჭრობთ რის საფუძველზე აკეთებთ ფულის დადებას?

ილო2017-05-12 23:23:22
ან ახალ ამბების კალენდარს თუ აკონნთროლებთ ვინმე როცა ვაჭრობთ?

Koba2017-05-15 21:17:10
Ilos minda vkitxo rogorc chans binatexi araa kargi brokeri rom itanamshrovlo.

ტრაიდერ2017-05-16 12:38:49
rogorc chans es vigac mushaobs an iqoptionis pr-shikia torem brokerebia ertmanetisgan didat ar gasxvavdeba, me binatexs daje ufro magla davayenebdi.

ილო2017-05-16 13:08:23
კობას წინაზეც დავწერე რომ ყველამ უნდა აარჩიოს ბროკერი იმის მიხედვით თუ რა სტილის ვაჭრობას აპირების გრძელ ვადიანზე თუ სწრაფზე ზოგგან გრძელ ვადიანზე უფრო მაღალი პროცენტი აქვთ ვიდრე სწრაფზე და პირიქით.
მაგალითად თუ თქვენ აპირებთ გრძელ ვადიან ტაიმფრეიმზე ვაჭრობას და ისეთ კომპანიაზე დარეგისტრირდით სადაც სწრაფ ვაჭრობაზე აქვთ 90% და გრდზელ ვადიანზე კიდე 65% ეს თქვენთვის იქნება ზარალის მომტანი ამიტომაა რომ ჯერ შეარჩიოთ ბროკერი და მერე გააკეთოთ ინვესტირება.

ილო2017-05-16 13:27:27
და ეხლა მივმართავ ტრეიდერს ინტრიგებს მოეშვი მართალია მე აიქიუ ოპტიონზე ვაჭრობ მარა ეგ იმას არ ნიშნავს რომ მათ რეკლამას ვუკეთებ აიქიუ ოპტიონზე იმიტომ ვარ რომ ტურნირების სისტემა აქვთ ეგ ერთი მეორე ის რომ ექსპერაციის დრო იაპონურ სანთლებთან სინქრონულად იხურება შენთვის არ ვიცი მნისვნელობა აქვს მაგას თუ არა მარა ჩემთვის დიდი მნიშვნელობა აქვს
და კიდევ რომ ამბობ ბროკერები ერთმანეთისგან არ განსხვსვდებაო ბინატექსის გარდა გივაჭრია სხვა საბროკერო კომპანიაზე მასე დარწმუნებულად რომ წერ?

ილო2017-05-16 13:39:02
ეს თავად ტრეიდერია ბინატექსისის pr-shikia როგორც თვითონ თქვა
თორემ ხალხის რწმუნებას არ დაიწყებდა იმაში რომ საბროკერო კომპანიები ერთმანეთისგან დიდიად არ განსხვავდებიან
მაგალითად: ბინატექს გრძელ ვადიან ვაჭრობაზე აქვს 60% მოგება რაც ყველაზე დაბალი პროცენტია მთელ ბინარული ოპტიონების საბროკერო კომპანიებს შორის ასეთი პროცებტი ბინარულ ოპტიონებზე მხოლოდ ბიტქოინის ინდექს აქვს უბრალოდ სასაცილოა რასაც ესენი სთავაზობენ ხალხს.
მინიმალური ფასი გრძელ ვადიან ვაჭრობაზე საერთოდ არის 70%-იდან 81%-ამდე ესენი კეედე 10-20%-ნტს გიტეხავენ

ილო2017-05-16 13:39:27
კავშირის დასასრული :D

ილო2017-05-16 14:08:20
და ერთი რაღაცის დამატებაც მინდოდა რჩევა იქნება ნუ დაიჯერებთ იმას რომ ეს ადვილი ფულია როგორც რეკლამებს უკეთებენ, მაგალითად მე ვაწყდები ფეისბუქზე ასეთი რეკლამები ბინარულ ოპტიონებზე გამოიმუშავე 150 დოლარი დღეში ან ასეთი ცოლ ქმარი დგანან ერთმანეთის პირისპირ და ზემოდან ბინის ნახაზივითაა გაკეთებული ვითომ აქ თუ ივაჭრებ სახლს იყიდი უმოკლეს დროშიო და მსგავსი სისულელეები თთავს ნუ მოატყუებინებთ და ფულს ნუ შეაჭმევინებთ ტყუილ უბრალოდ. ფული რო იშოვო ამ სფეროში შესაბამისი განათლებაც უნდა აითვისო საქართველოში ნელ ნელა იხსნება პროგრამები სადაც რაღაც პერიოდი უფასოდ გასწავლიან რაღაც დონეზე ბირჟას ელემენტარული წარმოდგენა მაინც გექნებათ თუ რა ხდება ბირჟაზე და შეილება აღმოაჩინოთ კიდეც რომ ბინარული ოპრიონები თქვენთვის არაა და ფორექსზე დაიწყოთ ვაჭრობა, ასე 20 დოლარის ჩარიცხვით და ვითომ რომ წაააგებ ფსონი ორ ნახევარჯერ უნდა გაზარდოვო მასეთი მიდგომით ზარალის მეტს ვერაფერს ნახავთ

2017-05-16 21:38:36
თუ ბევრი გაქვთ მე დამირიცხეთ მადლობელი მაინც დაგრჩებით

ილო2017-05-16 22:47:25
:D

მამუკა2017-05-17 12:10:07
60 % ევროდოლარზეა მხოლოდ თორებ უმეტესობაზე გრძელვადიანზე (ნახევარი საათი +) 75%-ია
24 საათიანებზე მართლაც 60-ია. ანუ ბინატექსი კარგი ბროკერია იმმათვის ვინც აპირებს ვაჭრობას მოკლეხნიანებზე. ევროპაში ვარ და ბინატექსი მუშაობს, იქოპშიონ კი აქ დაბლოკილია.

მამუკა2017-05-17 12:11:06
Registration is currently unavailable
ამას მიწერს რომ შევდივარ აქ https://iqoption.com/

ნუგო2017-05-17 20:09:10
სისულელეა

2017-05-18 00:10:37
ამ ქვეყნებშია დაბლოკილი iqoption სხვა ქვეყნებში ჩვეულებრივ მუშაობს USA, Russia, Canada, Australia, Belgium, France, Japan, Turkey, Israel, Syria, Sudan

2017-05-18 00:14:59
ისაც ამ ქვეყნებში მხოლოდ რეგისტრაციის დროს ბლოკავს სხვა ყველაფერი ჩვეულებრივ რეჯიმში მუშაობს თუ უკვე რეგისტრირებული იყავი

ბილლი2017-05-18 12:30:24
ანუ თუ ბლოკი ადევს ასეთ ქვეყნებში სადაც რეგულირდება ბინარულები ესეიგი ყველაფერი მანდ სუფთა არ ყოფილა.

2017-05-18 22:39:58
როგორც კომპანიაში ამბობენ თავად მიიღეს მასეთი გადაწყვეტილება რომ ეგ ქვეყნები დაებლოკათ რატომ არ ვიცი მარა რუსეთის დაბლოკვაზე ერთი ორი წლის წინ ჭორის სახით გავრცელდა რომ რუსეთის ფედერაციაზე აიქიუ ოპტიონი უნდა დაბლოკილიყო

2017-05-18 22:47:43
რუსების ზოგი ნაწილი ამის მიუხედავათ მაინც რეგისტრირდებიან სხვების დახმარებით რაღაც ნაწილი მაგრამ უმეტესობა ისევ თავიაანთ მშობლიურ ბროკერს ამჯობინებენ
https://goo.gl/w81Huh

2017-05-19 12:35:24
კომპანია თვითონ რუსულია და ნუ აგოიმებთ ხალხს მოსკოვში ოფისი აქვთ

2017-05-20 00:48:57
ხო ოლიმპ ტრედერის კომპანია რუსულია როგორც ბინატექსი, ქართული კომპანია geooption-ა მასე mfx-იც იყო ქართული ფული შეატანინეს ხალხს და დატყდნენ საქართველოდან, კიდევ ბევრი კომპანიებია ეხლა საქართველოში vip trade-რი გაიჩითა ფორექსიც აქვთ და ბინარებიც პლიუს ტრენინგებს ატარებენ რაღაც ნაწილი უფასოა მარა მინიმალური შესატანი მაგათ 1000$ აქვთ, hdforex-ი არის კიდე, რამდენად სანდოა ეგეც არ ვიცი მაგათაც ანალოგიური ფორექსი და ბინარები მინიმალური შესატანი 1000$ და მაგათაც დაიწყეს უფასო ტრენინგები კონკურეცია რომ გაუწიონ სხვა კომპანიებს.

2017-05-20 01:10:37
კაროჩე მნიშვნილობა არ აქვს რომელი ბროკერი უფრო მაგარია მთავარი ისაა რომ მაშტაბური აქციებია საქართველოში, რამოდენიმე კომპანიაა რომლებმაც დაინტერესეპული პირების გადამზადება დაიწყეს ამ სფეროში ეს იმიტომ რომ ერთმანეთს კონკურეცია გაუწიონ რადგან ეს სფერო არც ისე გავრცელებულია საქართველოში. კურსებს გაგატარებენ უფასოდ რაღაც დონეზე შეგასწავლიან ბაზრარზე სწორი ანალიზის გაკეთებას ამის სანაცვლოდ არაფერს არ გთხოვენ ვალდებულება არანაირი არ გაგაჩნიათ მათ წინაშე უბრალოდ მერე თქვენ გადაწყვიტავთ გინდათ თუ არა მათთან თანამშრომლობა მთავარი ისაა რომ ეს ცოდნა მერე ცხოვრებაში გამოგადგებათ რასაც ისინი შეგასწავლიან ვერცერთ იუთუბის ვიდეოზე ვერ იპოვით ნუ გამაზავთ ასეთ შესაძლებლობას

2017-05-20 01:21:24
და კიდევ რომ იცოდეთ ბევრი კომპანია შეილება ყველაც ბინარულ ოპტიონებზე ფასი აქვთ განსხვავებული metatrader 4-ისგან რაღაც რაოდენობა პუნქტების არის სხვა და სხვა ეს იმიტომ რომ გადამწყვეტ მომენტში ბინარული ოპტიონების ბროკერმა ის სხვაობა პუნქტები ტრეიდერის საწინააღმდეგოდ გამოიყენოს ეს ეხება უფრო ტურბო ვაჭრობას და ამიტომა გრძელ ვადიან ვაჭრობაზე რომ გადაიტანოთ ყურადღება უფრო უსაფრთხოდ იქნებით

ბერდია2017-05-21 12:28:28
9950 დოლარი მოვუგე და არ მაძლევენ მეუბნევიან პროგრამულად ითაღლითეო ვალუტის კურსზე ვვაჭრობდი საერთოდ შესაძლებელია ასეთი პროგრემა არსებობდეს რომ წინასწარ მოგცეს შედეგები საით ავა ვალუტის კურსი? თუ თაღლითები არიან?

ბერდია2017-05-21 12:30:22
რა სამართლებრივი გზა არსებობს რომ მოვთხოვო, იცის ვინმემ? თუ იცით მომწერეთ

ბერდია2017-05-21 12:34:42
ბინატექსის სბროკერო თაღლითობაა? თუ იცით ვნმემ მომწერეთ

ბერდია2017-05-21 12:50:46
თუ ვინმემ რამე იცით დამირეკეთ 595052408

ტატო2017-05-22 01:00:18
მინდა დავიწყო მაგრამ როგორც ვხედავ ფულის გამოტანა პრობლემაა

ტატო2017-05-22 01:03:05
ვინმეს აქვს საერთოდ აქედან ფული გატანილი

ტატო2017-05-22 01:05:08
ამბობენ ყველაფერი მარტივია და რატო არი ფულის გატანა პრობლემა. ალბათ მართლა გვაბოლებენ

2017-05-22 10:11:05
1. iq optioni https://goo.gl/UPtMgb
2. olymp trader https://goo.gl/ceYOf1
ეს ორი ბროკერი ნორმალურია თაღლითები არ არიან პირველი ინგლისურია სათაო ოფისიც ინგლიში აქვთ პლიუს დიდი ბრუნვა აქვთ ბიუჯეტში და შესაბამისად რეპუტაციას არ გარისკავენ რაღაც დოლარების გულიზა მეორე არის რუსულია როგორც ბინატეხსი მაგრამ სანდო კომპანიაა რუსების უმეტესობა ოლიმპ ტრეიდერს იყენებს.
და ყველაზე მთავარი ისაა გასათვალისწინებელი რომ ზუსტად უნდა მიუთითოთ თქვენი მონაცემები და არავითარ შემთხვევაში არ ჩარიცხოთ თანხა სხვისი ანგარიშიდან თუ თქვენზე არაა რეგისტრირებული გადარიცხვის სისტემა წინააღმდეგ შემთხვევაში უფლება აქვთ ფული არ გაგატანინონ და დაგიბლოკონ

2017-05-22 10:16:43
და დაიმახსოვრეთ თუ რეგისტრირდებით რომელიმე ბროკერზე და მაშინვე გირეკავენ და ჩალიჩს დაგიწყებენ რამდენის შეტანას აპირებთ და როდის ასეთ კომპანიებს კატეგორიულად მოერიდეთ აფერისტების ბუდეა

2017-05-22 10:20:08
და ბერდიას მივმართავ თუ მაგ ბროკერს ოფისი აცვს საქართველოში იურისთი დაიხმარე ბინარულ ოპტიონებზე აფერისტობის ფორმა ტრეიდერის მხრიდან არ არსებობს ეს კაზინო არაა რომ ბრალი დაგდონ აფერისტობაზე

ბერდია2017-05-24 00:26:04
ჯერ არ აქვთ მარა როგორც ვიცი აპირებენ გახსნას. თბილიში რეკლამები და ბანერები აქვთ.ვეღარ ვიგებ.

2017-05-24 10:36:38
მაგ რეკლამებს ვინმე კონკრეტული პირიც შეიძლება ავრცელებდეს რეფერალების პროგრამას ვინც მიზდევს, საერთოდ თანხის გატანაზე უარს ეუბნებიან ხოლმე ორი მიზეზის გამო პირველი თუ სწორად არ გაქვს მონაცემები რეგისტრირებული და მეორე თუ სხვისი ანგარიშიდან ჩარიცხე შენს სახელზე ფული მაგ ორ შემთხვევაში არ გაგატანინებენ თანხას, ადრე ერთმა რუსმა ჩაწერა ვიდეო iq option-ზე 50,000$ მოიგო მარა არ გაატანინეს და პლიუს დაუბლოკეს იმის გამო რომ სახელი და გვარის მაგივრად მეტ სახელები ჰქონდა მითითებული თუ მაგ ორი მიზეზიდან ერთ-ერთი არაა რაზეც უარს გეუბნებიან ესეიგი აფერისტები არიან და კაზინოს სისტემას მიზდევენ თუ უნდათ გაგატანინებენ თ არ უნდათ არ გაგატანინებენ

გიო2017-05-24 11:27:57
ვინც გაუბედურებული ხალხის ხარჯზე მდიდრდება უნდა დააყენო ყველანი კედელთან დახვრიტო.

ბერდია2017-05-24 16:08:53
ბინატექსს თუ აქვს საქართველოში ოფისი და იცით სად აქვთ გთხოვთ დამირეკოთ 595052408. ან აქ დაწერეთ სად აქვთ მისამართი

დიანა2017-05-24 17:24:03
ხალხო არ აყვეთ ასეთ ჯორებს და სისულელეებს, დამიჯერეთ ფული დიდი შრომის ფასად უნდა გამოიმუსჰაოთ და არა თამაშებით, თან რამდენი ასეთი ადამიანის მიერ გამოქვეყნებული სტატია წავიკითხე უკვე, ყველა დებს ფოტოს ჩემი ელექტრონული საფულე, თუ კარგად დააკვირდებით ყველა ერთიდაიგივე ფოტოს დებს, ანუ ეს ფოტო არა მათი ელექტრონული საფულიდან, არამედ ერთი ფოტო აქვთ აღებული და დდებენ ყველა ვინც ამ თამაშისაკენ მოუწოდებს ხალხს.

დიანას2017-05-26 12:40:15
ვინ თქვა მერე აქ რომ შრომა არ არის, გართყმაზეა უმეტესობა და ამიტომ უმეტესობა აგებს და მერე წუწუნებს. სერიოზული მიდგომბა, სწავლა და სტრატეგია არის საჭირო

გრუ2017-05-26 13:34:06
დაიანას ვეთანხმები უმეტესობა რულეტკას სახიტ უყურებს ამ ყველაფერს თამაში ჰგონიათ წეთელი თუ შავი ამ შემთხვევაში ზევით თუ ქვევით მაგრამ უმეტესობამ კი არ იცის რა არის ტექნიკური და ფუნდამეტალური ანალიზი რის მიხედვითაც ხორციელდება თნხის დადება ბინარულ ოპტიონებზე ბევრმა ისიც კი არ იცის რა არის იაპონური სანთლები სხვა ყველაფერს თავი რო დავანებოთ აქ ადვილი არაფერია ვინც მასე ფიქრობს რომ ადვილია ამ სფეროში ფულის შოვნა ამიტომაც კარგავენ თავიაანთ ფულს და მერე კომპანიებს აბრალებენ აფერისტები არიანო, თუ არ შეგიძლიათ ანალიზის გაკეთება არ გაქვთ მანი მენეჯმენტი დაცული და არ გაგაჩნიათ სტრატეგია ჯობია შეეშვათ ამ სფეროს და სხვების დადანაშალებას, რომ ვითომ და მათ დაგაკარგინეს ფული მხოლოდ რეკლამებს რომ უჯერებთ რასაც ისინი გთავაზობენ მასე მხოლოდ ზღაპრებში ხდება.

Koba2017-05-27 11:21:42
Ra ver gaigo am xalxma rom binatexi aris sufta afiora tu moige ver gamoitan da otxmoco procenti ki ageb.mat arc ofisi aqvt da arc araferi da pasuxsac ver motxov.es aris rusuli brokeri da rusetshi mushaobs radgan ofisi iqaaqvt da afamianebs ver gadaagdeben
Ase rom tkuilad krit fuls.

ბერდია2017-05-27 12:26:40
რაც ჩავრიცხე ის თანხა უკან დამიბრუნეს

გრუ2017-05-27 16:04:29
ეგ კიდევ კარგი რო რაც ჩარიცხე ის უკან დაგიბრუნეს სულ არაფერს ჯობია მარა საქმე იმაშია რომ მაგ კომპანიამ მაგით ის დაამტკიცა რომ თუ დიდ ფულს გამოიმუშავებ შეტანილ თანხასთან შედარებით დაგიბლოკავენ და პლიუს აფერისტობას დაგაბრალებენ რათა ფული არ გაგატანინონ იგივე კაზინოს სისტემაა კაზინოც მასე მუშაობს კომპანია მართალი რომ ყოფილიყო და მომხმარებელი მტყუანი არც იმ ფულს არ გაატანინებდნენ შეეშვით ამ ბინატექს უფრო სანდო და მსხვილი კომპანიებიც არსებობს მარა კიდევ გავიმეორებ რომ ეს არ არის ადვილი საქმე ტექნიკური ანალიზის, მანი მენეჯმენტის და სტრატეგიის გარეშე ვერაფერს გახდებით მაგის გარეში სუ წაგებაში იქნებით

სერგო2017-05-29 11:39:41
გრუ, ამ საქმიანობის ტექნიკურ ანალიზს როგორ აკეთეეებ? რა ინფორმაციაზე დაყრდნობით. მის მენეჯმეტს როგორ საზღვრავ და საბოლოოდ სტრატეგია, ყველაფერს ამას სწავლა სჭირდება, მაგრამ სად შეიძლება ან როგორ შეიძლება მოვიძიო ეს სასწავლო კურსები

გრუ2017-05-29 16:29:10
ინტერნეტში არის ბევრი იმფორმაციები მაგრამ მეტი წილი უცხო ენაზე ქართულადაც არის მაგრამ დიდათ ვერ დაგეხმარებათ ვაჭრობაში ბევრი კომპანიებია თბილიში რომლებიც უფასოდ ასწავლიან ფორექს რაღაც გარკვეულ დონეზე ყველაზე დიდი უპირატესობა ამ კურსებში ისაა რომ თავად გამოცდილი ტრეიდერი გიზის გვერდით და გიხსნის თუ რა როგორ არის, ერთი ტრეიდერი ერთ მოსწავლეზე პლიუს ყოველ შაბათს ანალიტიკური დღე აქვთ განიხილავენ ბირჯაზე რა ხდება რა შეიძლება მოხდეს და ასევე თქვენ კითხვებზეც გიპასუხებენ და ახსნა განმარტებასაც მოგცემენ თქვენ თუ მართლა სერიოზულად უყურებთ ამ საქმეს კურსები 100%-ით უყოყმანოდ უნდა გაიაროთ ეს ერთადერთი გზაა რომ ამ სფეროში ჩამოყალიბდეთ, სანამ დიდ თანხებს წააგებთ ცხოვრებას გაიმწარებთ ეს უნდა გააკეთოთ

გრუ2017-05-29 16:37:16
კაროჩე ცოტა მოგვიანებით მოგწერთ რომელი კომპანიები ატარებენ კურსებს რა და როგორ :D

Tamo2017-05-29 18:39:25
Veraferi ver gavuge da damexmarebit?

გრუ2017-05-29 20:09:17
კაროჩე მეგობრებო იმდენი ახსნა განმარტებები გავაკეთე რომელი კომპანია ჯობია უფასო კურსების მხრივ და რო ვაგზავნიდი დამიბლოკა ცენზურააოოოოო.
მოკლედ გეტყვით
1. viptrade.ge- ყველაზე მეტად ეს კომპანია მომეწონა მეც გავიარე მათთან კურსები ორ კვირიანი.
2. teletrade.ge-აქაც გავიარე ერთ კვირიანი კურსი მარა პირველი გაცილებით უკეთესია, უფრო მეტ ცოდნას გაწვდიან პირველ კომპანიაში ვიდრე მეორეში.
3. hdforex.com- ამ კომპანიის დიდი არაფერი ვიცი მარა უფასო კურსებს აცხადებს.
4. fxgroup.ge- ანალოგიურად არც ამ კომპანიაში ვარ გარკვეული მარა ესეც უფასო კურსებს აცხადებს.

გრუ2017-05-29 20:23:06
და ფასიანი მასტერ კლასის კურსები კიდე 1000$-ს შეადგენს.

სერგო2017-05-30 09:15:31
ინვესთინგ.ქომ - ამ საიტზე თუ დარეგისტრირდით რომელიმე, ან თუ რომელიმე ფლობთ მასზე ინფორმაციას

სერგო2017-05-30 09:16:50
olymptrader კარგი საიტია, რომელი სარგებლოოობს ამიიით. იქნებ გამომეხმაუროს და მითითებები მომცეეს

გრუ2017-05-30 11:21:20
investing.com-ი საჭირო საიტია ვაჭრობისთვის ეკონომიკური კალენდარის მეშვეობით შეგიძლია აკონტროლო მნიშვნელოვანი ახალი ამბების გამოსვლა და ახალი ამბების პერიოდში შეწყვითო ვაჭრობა ან და გამოიყენო იმფორმაცია შენს სასარგებლოდ.
lymptrader-ი ცუდი არაა რუსულია მაგრამ რუსების უმეტესობა მაგ კომპანიას იყენებს კარგი მაგათ ის აქვთ რომ რაც სწრაფ ვაჭრობაზე აქვთ პროცენტული მოგება იგივე აქვთ გრძელ ვადიანზეც და თუ ვიპ მომხმარებელი გახდებით მოგება 90%-ზე ადის

ვანო2017-05-30 12:27:05
რუსეთსი ვარ და აქ უმეტესობა უკმაყოფილოა ამ ოლიმპით და ბევრი დაზარალებულია, არ მოტყუვდეთ

რია2017-05-30 18:01:20
VAრ დარეგისტრირებული,უკვე 700 ლარი წავაგე.ცოტას გაბგებინებენ და მერე კარგავ ბევრს.
8 დოლარიტ როგორ უნდა იშოვო ფული ,შეუდლებელია

გრუ2017-05-30 20:16:51
უმეტესობა ბროკერს შეიძლება ჰქონდეს პუნქტების მოპარვის მეთოდი ეგ მათ ეხება ვინებიც ერთ წუთიანზე ვაჭრობენ მე iqoption.com-ზე ვარ და მეც ერთ წუთიანებზე ვაჭრობ რადგან მცირე თანხით ვარ შესული და რა სტრატეგიითაც მე ვაჭრობ იმ სტრატეგიით სხვა ტაიმ ფრეიმზე არ მუშაობს და გრძელ ვადიანზე კიდე არ მიღირს მასეთი პატარა თანხით ვაჭრობა მანდ მე არაფერი არ შემიმჩნევია საეჭვო რადგან iqoption-ის პლათფორმის გარდა ანალოგიურად metatrader4-ს პლათფორმას ვუყურებ სანამ არ დაიხურება ან მოგება ან წაგება,
ამჯერად olymptrade-ზეა საუბარი კარგი ვარიანტია მანდ იმ მხრივ რომ გრძელ ვადიან ტაიმფრეიმზე აქვთ მაღალი პროცენთი გრძელ ვადიანზე ვერანაირად ვერ მოგატყუებენ ეგ გამორიცხულია ერთ წუთიანზე შეილება, არ ვიცი მანდ არ მივაჭრია მაგრამ მეც მასე მეგონა ხოლმე რომ გრაფიკი ჩემს წინააღმდეგ მოძრაობდა დიდი გამოცდილება როცა არ მქონდა. მარტივ ხერხს გეტყვით თუ გგონიათ რომ გატყუებენ მათ პლათფორმას რომ გახსნით ანალოგიურად metatrader4-ის გრაფიკი გახსენით და აკონტროლეთ სინქრონულად მოძრაობს თუ არა ფასი, ან და მეორე ვარიანთი ორივე პლათფორმას რომ გახსნით ერთ ეკრანზე, ეკრანს სურათი გადაუღეთ და ამოიწერეთ რამდენი პუნქტითაა დაშორებული ფასი მერე ისევ რამოდენიმე წუთის მერე ან ერთი წუთის ინტერვალში ანალოგიურად სურათი და ამოიწერეთ რამდენითაა დაშორებული და ერთმანეთს შეადარეთ თუ დიდი სხვაობა აღმოჩნდა ესეიგი მართლები ყოფილხართ რომ პუნქტებს გპარავენ და ნუღარ გაეკარებით მარა გრძელ ვადიანზე გამორიცხულია რა გულითაც არი უნდა უნდოდეთ ვერ მოგატყუებენ რომელი ბროკერიც არ უნდა იყოს

გრუ2017-05-30 20:46:38
და რიას მივმართავ 8 დოლარით როცა ვაჭრობ მაგ შემთხვევაში მხოლოდ სასწაული თუ გიხსნის წაგებისგან :D რეკომენდირებული მინიმალური თანხა არის საერთოდ 200-250$ ძირითადად უმეტესობა დამწყების შეცდომა ისაა რომ ხაზოვან გრაფიკზე იწყებენ ვაჭრობას პლიუს ეკონომიკურ კალენდარს არ აკონტროლებენ რომ არმოყვნენ გაუგებრობაში კიდე ის რომ იაპონურ სანთლებზე შვებიან მასეთ რაღაცას დავუშვათ 4-ჯერ წითელი სანთელი გამოვიდა და მერე უკვე მწვანეზე ელოდებიან აგებენ აორმაგებენ აგებენ აორმაგებენ და ასე შემდეგ სადღაც მაინც წაცურდება ფეხი იმიტომ რომ შეილება მაგ მომენტში ტრენდული მოძრაობა წავიდეს და ოთხი კი არა 15 წითელი სანთელი გამოვიდეს ზედი ზედ ამ შემთხვევაში ფული არანაირად არ გეყოფათ ან და სამი სანთელი გამოვიდა წითელი და მერე ისევ წითელზე რომ სვავენ ანალოგიური მომენტია სადღც მაინც წგიცდებათ ფეხი და არანაირად არ გეყოფათ თქვენი ბალანსი.

გრუ2017-05-30 21:05:15
კველაზე კარგი ვარიანტია დონეებზე ივაჭროთ მხარდამჭერი და საწინააღმდეგო ხაზების მიხედვით ოღონდ ეკონომიკური კალენდრის კონტროლის ქვეშ რათა ახალი ამბების გამოსვლისას დონეები ადვილად ირღვევა და აზრი არ აქვს მაგ მომენტში დონეებზე ვაჭრობას

ნიკალა2017-06-01 18:12:30
თუ ვინმეს გაქვთ გამოტანილი ამათი აფიორა თანამშრომლების გარდა მომწერეთ.


გრუ2017-06-01 19:26:08
გააჩნია რომელ კომპანიაზე ამბობ აგერ ბერდიას დაუბლოკეს ბინატექსზე აფერისტულად მოიგეოო :D არა და ეტყობა წაგების გარეშე შეძლო და მოიგო 9000$ და მიზეზი მოუდეს როგორც კაზინო შვება მე მქონდა შემთხვევა 250$ ჩავრიცხე 600$ ზევიდან დავამატე და გატანა რო მოვინდომე სადღა არიან კომპანია დახურეს დატყდნენ ბევვრი ხალხი გადაყადეს დიდი თAნხებით მასეთებიც ხდება ისეთებიც ხდება რომ ზოგ კომპანიიდან ერთ კვირაში სამ მილიონამდე თანხას ურიცხავს თავის მომხმარებლებს და შენს ათას დოლარს ათიათასს არავინ დაუწყებს დევნას :D

ვანო2017-06-02 15:50:26
მე გამომიტანია აქედან ფული უპრობლემოდ (ბინატექსზე)

დიანა2017-06-02 16:44:11
მე ვინც მიპასუხეტ რომ ამაში დიდი შრომა იდებაო, ეს არის დიდი ტყუილი და სხვა არაფერი, მოდი სჰენ ამიხსენი რატომ აქვს ერთნაირი ელექტრონული საფულე ყველა ამ თამაშით გამდიდრებულს ? ფაქტი ერთია, სადაც ერთი ტყუილი მოიძებნება იქ კიდევ რამდენიმეს აღმოჩენაა სესაძლებელი. ვის ასულელებთ არვიცი მაგრამ თავს რომ ისულელებთ ეს ცხადია. იცი ახლა რა გამახსენდა ერთერთმა ჩემმა ახლობელმა მითხრა რომ არსებობს რაღაცა ფულის შოვნის გზა სადაც უნდა ჩამერიცხა გარკვეული თანხა მიმეყვანა მერე ორი ადამიანი და სულ ტყულა სახლში ჯდომით და სხვა ადამიანების იქ მიყვანით დამირიცხავდნენ თანხებს ჩემს ანგარიშზე. ხოლო რაც უფრო მეტი დრო გავიდოდა უფრო გაიზრდებოდა ჩემი ყოველთვიური შემოსავალი. მე როგორც ყოველთვის ასეთ სისულელეს არ დავთანხმდი და საბოლოოდ გაირკვა რომ იყო ასეთი რაღაცა ადამიანების ჯაჭვი შექმნილი რომლებსაც მოყავდათ სხვა ადამიანები და შეატანინებდნენ თანხას ქ-ნეტ ასეთი ორგანიზაციის საკეთილდღეოდ, საბოლოოდ კი ისინი მდიდრდებოდნენ გლეხების ხარჯზე ვინც ეს უაზრობა მოიგონა ხოლო ყველა ვინც ამ თამაშს იწყებდა იღებდა 0 ლარს ანუ არაფერს. თუმცა ისინი უკვე ჩათრეულები იყვნენ ამ თამაშში აქედან გამომდინარე ცდილობდნენ სხვების ცათრევასაც რადგან ფიქრობდნენ რომ ასე ამოიღებდნენ იმ თანხას მაინც რაც ჩადეს დასაწყისში, სამწუხაროდ არავინ მინახავს იქედან კარგი განწყობით წამოსული, ასეთივე სისულელეა ეს ბინატექსიც. აზარტული ვინცაა ყველაფერს წაართმევენ დანარჩენი კი დაიღლება და შეეშება. აქ კი დაწერენ რომ უჰ როგორ თუ არა კაცო ვთამაშობთ და ვიგებთ ფულს...

გრუ2017-06-02 22:46:52
ჰმ დიანას მივმართავ :D ჯერ ერთი ეს თამაში არაა თქვენ თუ რულეტკის ახალი ვერსია გგონიათ არ ვიცი ეგ თქვენი პრობლემაა :D მე ბინატექსის მომხმარებელი არ ვარ და მაგრად არ მაინტერესებს ბინატექსი გამდიდრდება თუ გადაშენდება ძირითადად მე საერთოდ ბინარულ ოპტიონებზე მაქვს აქცენტი გაკეთებული აქ კომენტარებს ვწერ რა არის ცუდი ამ საქმეში და რა კარგი, ვიღაცა თუ გარტყმაში არაა ფასებს რა ამოძრავებს საერთოდ ბირჯაზე ეგ მათი პრობლემაა და ზუსტად მაგიტო დავწერე ზემოთ კომენტარებში რომ კურსები გაეარათ სანამ ბოლომდე გაიფხიკავენ ჯიბეს და თქვენი შედარება ქიუ-ნეტის ბინარულ ოპტიონებთან იგივეა რომ გეთქვათ ზანგები თეთრები არიანო უმეტესობა აგებს შეილება ითქვას 90%-ტის ეგ იმიტომ რომ როცა იწყებენ ადვილი ჰგონიათ პლიუს თამაშიც ამ სფეროში კეთდება ტექნიკური ანალიზი და მერე ხდება საით რა თანხა უნდა დასვა და რა დროის მონაკვეთში ეს ყველაფერი უნდა გათვალო ეს ცოდნა ჰაერზე არ მოდის სწავლა სჭირდება ბევრმა საერთოდ არ იცის როგორ კეთდება ტექნიკური ანალიზი, დამწყები რო სვავს მთლიან თანხას ეხლა ფასი წავა ზევითოოო და უცებ შემოტრიალდა წავიდა ქვევით წააგებს და მერე წერენ რომ აფერისტები არიანოო, იმიტომ აგებენ რომ მანი მენეჯმენტი არ აქვთ დაცული არ იციან ტექნიკური ანალიზის გაკეტება, არ უყურებენ ახალ ამბებს ის რომ იწყებს ვაჭრობას შეიძლება თუ არა მაგ დროს ვაჭრობა, ყველაფერს გათვლა სჭირდება ეგრე არაა ფეხი ფეხზე გადაიდო და გეგონოს დოლარებს მომაყრისო საქართველოში ეხლა და ეხლა გაიხსნა სეზონი ახალი რაღაც ნახეს და მოაწყდნენ აქ ფული რომ იშოვო უნდა შესაბამისი განათლებაც მიიღო საქართველოსი ყოველთვის ასე იყო და ასე იქნება ყველას ადვილი ფული უნდა მარა არ უყურებენ იმას ეს მართლას ადვილია თუ არა, ამ სფეროში მხოლოდ შენს თავზე ხარ დამოკიდებული შსიენს ცოდნაზე და შენს გამოცდილებაზე ქიუ-ნეტი როგორც ახსენე მანდ თუ სხვის უბედურებაზე არ იშოვე ფული ისე არაფერი გამოვა მანდ პატიოსანსაც უკანასკნელ გახრჭნილ ადამიანად აქცევენ ის რო ზარალდება სხვასაც ითრევს ძმა იქნება თუ ძმაკაცი ლიჯბი ის ფული ამოიღოს რაც ჩადო იმას აღარ უყურებს მერე რომ თავისიანებს ანადგურებს აქ მასეთი რამ არ ხდება ეს სულ სხვა სფეროა აქ მხოლოდ შენს ცოდნაზე ხარ დამოკიდებული და მეტი არა

გრუ2017-06-02 23:06:29
თუ ვინმეს თამაში გგონიათ როგორც რულეტკა ჯობია საერთოდ შეეშვათ ასეთი მიდგომით ძაან გაიმწარებთ ცხოვრებას.

Koba2017-06-06 14:21:46
Erti rame vici rom binarul ofcionze rodesac ickeb vachrobas aucilebelia icnobde tviton am sistemas da unda iko profesionali am saqmeshi dzalian bevri stavlebaa sachiro imisatvis rom miagcio carmatebas da qondes sakutari fuli ise rom garet gasvla ar mogicevs.amisatvis sachiroa scori stavleba rom mere zusti analizi gaaketot.aris sabrokero kompaniebi sadac martlac igeb fuls magram amistvis seriozuli codnaa sachiro.unda shearchiot scori brokeri da ara taxlituri rogoric binateqsia.jer unda istavlot kvelam visac unda rom gaxdes kargi treideri da mere chadet fuli.tkuilad nu gadakrit fuls afirist brokerebtan.jer istavlet da mashin naxavt tu ver moigebt.ogond shearchiet scori brokeri.

Koba2017-06-06 14:28:07
Da kidev daixsomet kvelam.ბინატექს nu endobit.naxet sxva brokerebi gaecanit sad aaqvt ofisebi.me vici rom visac ofisi aqvs isini stavazoben treiderebs rom ufasot istavlon da shemdeg imushaon.mag.foreqsi da jeooptioni naxet gaecanit da itanamshrovlet.me aravis uketeb reklamas tviton unda naxot da gadackvitot.

E2017-06-06 15:34:05
ბინატექს რას ერჩი ოფისებიც აქვთ (პროსტო თბილისში ჯერ არა) როგორც ვიცი რუსეთში აქვთ და ბრიტანეთში, და უფასო აკაუნტიც აქვთ და ყველაფერი რიგზეა პრობლემა ჯერ არ მქონია

2017-06-06 23:00:48
Globex-fx.ge ეს ფორექსის ანალიტიკური ცენტრია ამათაც აქვთ ერთ კვიტიანი უფასო კურსი მარა მაგ დროში ისეთს არაფერს გასწავიან რომ ნამდვილად გამოგადგეთ მარა წიგნი აქვთ დაბეჭდილი ქართულად 30 დოლარად ყიდიან როგორც მე ვიცი, ქართულ ენაზე ფორექსის წიგნი საქართველოში არავის დაუბეჭდია მაგათ გარდა თუ ხელი მიგიწვდებათ ეგეთ ფასზე მაგრად გამოგადგებათ ბინარებზე ვაჭრობაში თუ არა და ხშირ ხშირად თავიაანთ გაკეთებულ ანალიზებს აქვეყნებენ თუ საიდან სად და სადამდე შეიძლება ფასი წავიდეს ეგ მონაცემებიც გამოგადგებოდათ ერთ დღიანებზე რომ ივაჭროთ

ბერდია2017-06-07 21:00:58
olymptrader აქედან ფული გამოუტანია ვინმეს ბინატექსივით აფერისტებიხომარ არიან?

ბერდია2017-06-07 21:04:59
E-ს მივმართავ, თქვენ ბინატექსზე იგებთ და გამოგაქვთ თანხა? 9950 დოლარი მოვიგე და ფულს არ მაძლევენ დამბლოკეს საერთოდ.

E2017-06-08 16:41:38
კი მომიგია და გამომიტანია.

გრუ2017-06-09 17:26:13
ბერდიას, თუ დიდი თანხებით აკეთებ ინვესტიციას ბალამნსზე მინიმუმ 1000$-ით გირჩევდი viptrede.ge მიგემართა ერთ პლათფორმაში ბინარებიც აქვთ და ფორექსიც პლიუს პირადი მენეჯერი გეყოლებოდა და დაგეხმარებოდა კიდეც ბევრ საკითხებში, დაჯე შეგიძლია მაგათ ოფიშივე ივაჭრო კომპიუტერთან ისინიც ხელს შეგიწყობენ ვაჭრობაში ზურგი რო გეყოლება უფრო უსაფრთხოდ ივაჭრებ და უფასო კურსებსაც ატარებდნენ ეხლა ატარებენ კიდე თუ არა არ ვიცი მაგრამ ღირს მაგათან იმ ორ კვირიანი უფასო კურსის გავლა.

გრუ2017-06-09 17:38:52
და კიდევ ბინარული ოპტიონების ბროკერები მგონი ყველა ღამე უკვე პროცენტებს ამცირებენ და ღამის 11 საათის შემდეგ თუ 12 საათის შემდეგ ვაფშე თიშავენ წყვილებს ვიპტრედერს 24 საათი გახსნილი აქვს და არც პროცენტებს ამცირებს ნუ პარასკევს ღამე უკვე იხურება რადგან ბირჯაც იხურება მარა დანარჩენ დღეებში სუ გახსნილი აქვთ, მანდ ერთი ისაა ვინც სწრაფზე ვაჭრობს რომ სწრაფ ვაჭრობაზე უფრო დაბალი პროცენტი აქვთ ვიდრე გრძელ ვადიანებზე

გრუ2017-06-09 20:53:56
თუ კონკრეტულად ბინარული ოპციონების საბროკერო კომპანიას ეძებ რეიტინგულად ლიდერობენ iqoption.com და 24option.com

ვანო2017-06-13 12:52:57
მე უცხო ენები არ ვიცი კარგათ და ბინატექსზე მირჩევნია ვაჭრობა. არანარი შეფერხებები და ფულის გამოტანის პრობლემები არ მაქ

გრუ2017-06-15 12:43:08
თუ ვინმეს რუსული გეხერხებათ t-traders.com ამ საიტზე ბევრი უფასო ელექტრონული წიგნები აქვთ ბინარულ ოპტიონებზე და ფორექსზეც იქნებ გამოგადგეთ

ბერდია2017-06-16 19:28:53
ბინატექსი აფერისტები არიან ჩემ მეგობარს აქვს ბინატექსი 120 დოლარი გადმოურიცხეს და ახლა აღარ ურიცხავენ კიდევ ვიცი 6000 მოიგო და არ აძლევენ მოკლედ ეს კომპანია თაღლითია და ვერც სამართლებრივად მოედავები რამეს

მაკო2017-06-16 20:46:43
ასე ბრმად ვის ენდობით :( ... დარეგისტრირდიტ _ ქ ნეტში_ სამოგზაუროდ ივლი 3 წელი და ის მაინც არის რომ პირადად გასწავლიან როგორ გამოიმუშაო ფული,,რომელიც არც ისე რთულია თუ მოინდომებ :)

მაკოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოო2017-06-16 20:48:17
დარეგისტრირდიტ " ქ ნეტში" და იმოგზაურე 3 წელი,,, ტან პირადად გასწავლია და გიხსნიან როგორ ისჰოვო ფული

Monika2017-06-19 03:08:02
Yvelgan vnaxe gadavqeqe mahra
Samwuxarod veraferi damaimedebeli very vnaxe....wavikitxe binatexsis gverdzec sadac weren,araferze raris pasuxiamgebeli binatexsi tundac ROM garda imisa RAC angarishze gaq daikargos...wagebis Shansi metia vidre mogebis ,aba ra fulis sgovnis sashvalebaa da isic saxlidan gausvlelad....ragac didiaferistobaa AQ chadebuli,binqtexsi amde fuls gascem da tviton darcheba chalagampvlebuliii?!vai meti chemtwrs....chven tu arvimushavet da xeli argavandzriwt binatexsi kiara veravin gvishvelis xaaaaaalxnoooooooooooooooo

გრუ2017-06-19 11:07:04
მაკოოოოოოოოოოოოს მივმართავ შეეშვი ქიუ ნეტის რეკლამას ისედაც ამდენი გამწარებული ხალხია სადღაც შენც აგჩეხავენ :) იმ 2000$-ით იმხელა საქმეების გაკეტება შიეძლება თავი რო არ გაიბოროტო და სხვებიც არ გააბოროტო ქიუ ნეტი რა მოსატანია ჭურვში ცხოვრობ ბიტცოინების ფერმას მიაქ მთელი მსოფლიო რაღადროს ქიუ ნეტია

ლიანა2017-06-27 20:36:06
თითქმის ყველა კომენტარი წავიკითხე ლოგიკური დასკვნის გამოტანა მიჭირს ისეთი რაღაცეები წერია
მე შემიძლია დაზუსტებულად გითხრათ რასაც მე ვაკეთებ, სასწავლო კურსი გავიარე VIPTRADE -ში და ეხლა ვვაჭრობ წარმატებულად. (სხვათა შორის რასაც ველოდი იმაზე წარმატებულად)
ერთი რაც ვიცი ამ საქმეში კარგი ცოდნა ძალიან მნიშვნელოვანია და VIPTRADE მოცემული ცოდნის მე მაგალიტად კმაყოფილი ვარ

ლიანა2017-06-27 20:39:46
გრუ
წესით შენც უნდა გიცნობდე, ყველას ვიცნობ მანდ ვინც დადის სწავლებაზე თითქმის სულ ოფიში ვარ მაქედან ვვაჭრობ ხოლმე

CharlesWoons2017-07-05 04:25:14
wh0cd737692 <a href=http://diflucan24.us.org/>fluconazole without script</a> <a href=http://hydrochlorothiazide247.us.org/>hydroch lorothiazide 12.5 mg capsule</a>

ნია2017-07-13 17:26:56
მოგებულ ფულს სად იღებთ და როგორ!
ჩემი აზრით თუ ეს საკითხი არ გადაწყდება თამაშის გაგარძელებას აზრი ეკარგება!
ხომ არ იცით ტელეფონზე ეს შპანა რატომ არ პასუხობს!
არც წერილზე ცემენ პასუხს!

გიო2017-07-14 00:40:06
პული გამოგიტანიათ ცჰავრიცხე და 4000 მოვიგე თუ ვინმე დამეხმარება 500 ვაჩუქებ

რამაზ2017-07-18 16:09:14
მოგებული ფულის გამოტანა შეიძლება ელ პოსტაზე! ინსტრუქციებში ყველაფერი არის აღწერისი, ფულის გამოტანის პროცესი შეიძლება რამოდენიმე დღე გაგრძელდეს, რა გჭირთ

რინო2017-07-22 18:06:58
ელექტრონულ ფოსტაზე რანაირად უნდა გაიტანო ფული შენც რა მაგარი ტიპი ხარ უფრო დიდ ჩიხში აყენებ ამათ :) ფული რომ გაიტანოთ იქ არის მითითებული ელექტრონული საფულეები ერთ ერთზე დარეგისტრირდით შემდეგ დაამატებთ თქვენს საფულეს თქვენს საბროკერო კომპანიაზე სადაც ვაჭრობთ და ჩვეულებრივ გაიტანთ

რამაზ2017-07-24 11:55:09
შემეშალა პოსტა და საფულე)

Matrix2017-07-27 19:38:29
Shecdomaaa daushvi dzaan did I

Matrix2017-07-27 19:42:13
Aravin agar shecdet xolxoo namdvil samsaxuri edzebet da sheshvit amass damijeret aranairi mogeba

Nino2017-07-29 00:45:11
მოგესალმებით ყველას და წინასწარ წარმატებებს გისურვებთ.მაინტერესებს ფაქტი.დავრეგისტრილდი ერთხელ.შევედი იმავე დგეს და მას შემდეგ ვეგარ შევდივარ.მასწავლეთ ვინმეს წვდომა თუ გაქვთ.მეც მაინტერესებს და უნდა ვსცადო.ცდა ბედის მონახევრეაოო

Nino2017-07-29 00:48:10
ანუ ყოველ ჯერზე ახალი რეგისტრაცია უნდა გავიარო თუ როგორ ხდება?

ნინო2017-07-30 12:38:20
ვვინმემ მითხარით რა თანცით შემიძლია ვაჭრობის დაწყება. რა მინიმალური თანხა უნდა ჩავრრიცხოოოო

ვანო2017-07-31 11:58:17
ნინო ეტყობა რაღაცა არასწორად შეგყვას. რეგისტრაცია მხოლოდ ერთხელ კეთდება. 10 დოლარი უნდა შაიტანო რომ ივაჭრო.

რინო2017-07-31 16:29:05
ნინოს მზგავსად მეც მომივიდა მაგ ბინატექსზე რომ გავიარე რეგისტრაცია რამდენგჯერაც შევდიოდი იმდენჯერ ახალ პაროლს ვაგზავნიდი მაილზე შესასვლელად ერთი რამ მაინც ვერ გავიგე რა გიზიდავთ ამ ბინატექსზე ვერ ვხვდები დიდი ხანია რაც ამ სფეროში ვარ და ასეთი განუვითარებელი საიტი ჯერ არ შემხვედრია

ბექა2017-08-01 17:08:10
მე მაგალითად დავიწყე ვაჭრობა დემო ანგარიშზე და ორ სამ დგეში 126000 დოლარი ვიშოვე მერე გადავედი ნაგდ ანგარიშზე და დავიწყე ვაჭრობა მაგრამ არ გამომივიდა სულ წავაგე რო ვთქვა ტვინინი არმიმუშავებსთქო მაგას ვერ ვიტყვი საკმაოდ განათლებული ვარ და რაგავაკეთო ისეთი რომ გამომივიდეს იქნებ ვინმემ მირჩიოს

რინო2017-08-04 01:30:35
ეგ ყოველთვის მასეა მეგობარო :D დემოზე რისკავ და არც ნერვები გაწუხებს და არც იმის გეშინია რომ წააგებ და რეალურზე პირიქით სუ სტრესში ხარ რომ არ წააგო და ძირითადად ეგ არის ხოლმე წაგების მთავარი მიზეზი

რინო2017-08-04 01:35:07
შენ როგორ ვაჭრობდი რა სტრატეგიით? ინდიკატორებით ვაჭრობდი ახალ ამბებზე თუ ტექნიკურ ანალიზზე?

კობა2017-08-12 19:51:49
გამარჯობათ სკაიპი თუ გააქვტ მომწერეთ

მერაბ2017-08-14 12:05:23
help@binatex.com აქ შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ.

ასა2017-08-18 11:48:26
პირველ შეცდომას მაშინ აკეთებენ როცა ამ აფერისტებს ენდობიან.

ნიკო2017-08-18 12:15:12
მაქასიმუმ ბინატექსზე იმ ფულის ნაწილი გამოგატანონ რაც შეიტანე.

ნიკო2017-08-18 12:17:14
ვინც წერს რომ ფული გამოაქვს მაგათი თანამშრომლები არიან. თუ არადა დამიკავშირდეს. ამ წუთას 4000 მიდევს და ნახევარს მას ვაძლევ.

რინო2017-08-21 01:03:34
ნიკოს ფულის გატანის სისტემა ასეთია რასაც ჩარიცხავ ბარათით იგივე თანხის გატანა შეგიდზლია იგივე ბარათზე მხოლოდ და დანარჩენი თანხა უკვე ელექტრონული საფულეთი უნდა გაიტანო სხვა ნაირად არ გაგატანინებენ თანხას და კიდევ ბევრმა რაც არ იცის ზოგი ბროკერი თუ შენიშნავს რომ თქვენს სავაჭრო ანგარიშზე სხვისი ბარათი ან ელექტრონულლი საფულე გამოიყენეთ სრული უფლება აქვს რომ ანგარიში დაგიბლოკონ და დაემშვიდობები კიდეც იმ ფულს რაც სავაჭრო ანგარიშზე გიზის. ან და უბრალოდ დაგაბოლათ ბინატექსმა და ეგაა :) მაინც რა გიზიდავთ ამ ბინატექში ვერ ვიგებ მაგაზე ბაძი ბროკერი არ არსებობს მემგონი

რინო2017-08-21 01:12:42
გადადით ნახეთ iqoption.com ყველაზე მაგარი ბროკერია ბინარულ ოპტიონებში ეხლახანს ფორექსიც დაამატეს პლიუს ტურნირები ტარდება ამ ბროკერზე კომფორტული საიტი არავის არა აქვს მთელ მსოფლიოში რას დაესიეთ ამ ბინატექს

რინო2017-08-21 01:42:20
..

რინო2017-08-21 01:46:58
olymptrade.com ესეც კარგი ბროკერია ერთი რომ ერთ წუთიანზე არ ივაჭროთ პუნქტებს იპარავენ გრძელ ვადიანზე კიდე მაგის საფრთხე არ არსებობს მოგების პროცენტი ორივეზე ერთი და იგივეა არ იცვლება და ფულის გატანა საბანკო ბარათით შეგიძლიათ შეუზღუდავათ ელექტრონული საფულე არ გჩირდებათ პლუს უპროცენტოა ფულის გატანა და სამუშაო დღეებში 24 საათის ინტერვალში ირიცხება ფული

რინო2017-08-21 01:48:21
olymptrade.com ეს რუსული ბროკერია
და
iqoption.com ეს ბრიტანული

რინო2017-08-21 01:58:57
ორივე ბროკერისგან ჩვეულებრივად გამომაქვს ფული უპრობლემოდ ერთადერთი რაც უნდა იცოდეთ სხვისი ბარათით ფული არ ჩარიცხოთ წინააღმდეგ შემთხვევაში დაგბლოკავენ თუ ფულს რიცხავთ უნდა წარუდგინოთ სურატები იმ ბარატის საიდანაც ჩარიცხეთ ფული რომ დარწმუნდნენ რომ სხვის ბარათებს არ იყენებთ და ბარათის ფოტოების გადაგზავნის შემთხვევაში გარკვეული დეტალები უნდა დაფაროთ ბოროტად რომ არ გამოიყენონ ტქვენი ბარათი ბარათის უკანა სამ ციფრა კოდი უნდა დაფაროთ და წინა 16 ნიშნა ციფრების პირველი 6 ციფრი და ბოლო 4 ციფრი უნდა ჩანდეს დანარჩენი 6 უნდა დაფაროთ და მაგ მდგომარეობაში მიაწოდოთ ბროკერს თქვენი ბარათის ვერიფიკაციისტვის

რინო2017-08-21 02:24:19
და კიდევ რომ წერთ რომ მანახეთ თქვენი გატანილი ფულიო თუ აფერისტები არ ხართო, თუ უნდათ ისეთ ისტორიას განახებენ შეილება ბინაც ჩადოთ აქა ყოფილა ფულის ჭრა თუ ყოფილაო საქმე იმაშია რომ
ბრაუზერის სეთინგებიდან ისე ადვილად ხდება მონაცემების შეცვლა სუ რომ არაფერი მქონდეს ანგარიშზე და კაპიკი არ მქონდეს გატანილი ბრაუზერში სცენარს შევცვლი ანგარიშზე 50000$ დავიწერ და ყოველ დღიურ გატანილ თანხას გაჩვენებთ ნებისმიერ თანხას რამდენსაც მოვისურვებ ასე რომ მაგის იმედზე ნუ იქნებით რომ ვინმემ რამე დაგიმტკიცოთ

სერგო2017-08-21 11:50:15
რინო შენ მუშაობ IQ და OLYMP ტრეიდერში რეკლამებს რომ უკეთებ? ორივეს რეკლამა გაუკეთე, თან ცნობილია რომ 1 მფლობელია ყავს 2-ივე ბროკერს, ბრიტანული არც ერთი არ არის, ორივე რუსულია, საერთოდ 1 კომპანიაა,

რინო2017-08-21 14:24:25
კომპანისთვის რომ ვმუშაობდე სპეციალურ ლინკსაც ჩავამატებდი ცნობისტვის რომ იცოდე სამომავლოდ მაგის გარეშე ასე უბრალოდ რეკლამას არავინ გაუკეთებს და კიდევ IQ რუსილი რომ იყოს რუსეთის ფედერაციას კომპანია არ დაბლოკავდა და საერთოდ შენ როგორც ვატყობ ბინატექსის კლიენტი ხარ შეგიძლია მითხრა რითი ჯობია შენი ბინატექსი IQ-ს? OLYMP-ს რომ თავი დავანებოთ

რინო2017-08-21 14:59:14
სხვათა შორის როგორც ბინატექსი ასევე OLYMP-ი ორივე რუსული კომპანიაა OLYMP-ზე მე მივუთითე რა პრობლემაც ქონდა ანუ სწრაფ ვაჭრობაზე თუ ერთი პუნტით უგებ ბოლოში აათამაშებს და წააგებინებსთქო მაგრამ თუ ტექნიკური ანალიზის გაკეთება იცი გრძელ ვადიანზე მაგის საშიშროება არ არსებობს რომ ერთი პუნქტით წაგაგებინონ მოგება სწრაფზეც და გრძელზეც 70/80 პროცენტია მოგება არ იცვლება პლუს ბარათით შეგიძლია ნებისმიერი თანხის გათნა და პროცენტს არ გაჭრიან თანხის გატანის და პლუს 24 საათში გირიცხავენ თანხას შენ თუ ინტრიგანი არა ხარ შეგილია მითხრა რომელ ბროკერს აქვს ესეთი პრიორიტეტები?

რინო2017-08-21 15:02:38
დაჯე IQ-საც არ აქვს ასეთი დადებითი თვისებები მაგრამ მთელ მსოფლიოში ყველაზე სანდო ბროკერი IQ-ა ამას ვერსად გაექცევი აღიარებული ბროკერია

სერგო2017-08-21 16:25:24
На данный момент регистрация в IQ Option
с территории Российской Федерации закрыта.

არ ვიცი იქ რა ხდება მე რუსეთში ვარ. და ვერ შევდივარ. აქ რეგულირდება ბინარული ოფციონები და ეს თუ დაბლოკილია ესეიგი რაღაცა მანდ არასწორია. და ხო, რუსულია, პროსტო რუსეთსი არ მოღვაწეობს.

რინო2017-08-21 20:14:42
მთავარი ოფისი ბრიტანეთშია რუსეთის ფედერაცია როგორც გითხარი დაბლოკეს ამ წელს კიდევ სხვა ქვეყნებიცაა მაგ სიაში შესული

რინო2017-08-21 20:43:14
რუსეთის ფედერაციის დაბლოკილი კი არ არის ბროკერი თვად ბროკერმა დაბლოკა გარკვეული ქვეყნები რაშიც რუსეთიც შედის რაღაც მიზეზების გამო

რინო2017-08-21 20:47:54
რაც შეეხება კონტროლს რუსეთი ყველაზე უკონტროლო ქვეყანაა, 99% ფინანსური ხაფანგების რაშიც ბინარებიც შედის რუსეთიდან მოდის და ჩვეულებრივად გაზდით როგორც ჩრდილოეთ კორეას გაუვიდა სამხრეთის პოკერის საიტი რომ გატეხა და 81 მილიონი დაახია და პასუხს ვერავინ რომ ვერ თხოვს ეგრეა რუსეთიდან წამოსული აფერისტული საიტები

რინო2017-08-21 20:53:08
და IQ-ზე შესვლა თუ გინდა საქართველოდან დაარეგისტრირებინე ვინმეს და ისე ნახავ არა მგონია მასე მთლიანი ვერიფიკაცია გაიარო რათა რეალურ ანგარიშით ვაჭრობა დაიწყო უბრალოდ ნახავ რაზე გელაპარაკები თუ აქამდე არ გქონია IQ-სთან შეხება

დაამატე კომენტარი (მაქსიმუმ 2000 სიმბოლო)

სახელი (მაქს. 20 სიმბოლო)

ელ–ფოსტა (არ გამოქვეყნდება)




გამოკითხვა
ეთანხმებით თუ არა პრეზიდენტის არჩევის წესის ცვლილებას?
შედეგი
ხმის მიცემა
სიახლეები
წაიკითხა გაიზიარა კითხულობენ
ისინი დაბრუნდნენ (ვიდეო)
ოჯახი თავლაში, რომელიც პურით და ხახვით იკვებება (ვიდეო)
მეჩითოვი: ქართველებმა ყოველ დღე უნდა დალიონ რუსეთის სადღეგრძელო (ვიდეო)
პირველი განხეთქილება ივანიშვილის ხელისუფლებაში - კალაძე მიდის...
საგანგებო განცხადება მართვის მოწმობის აღებასთან დაკავშირებით
დაუბეგრავი მინიმუმის დაბრუნება 1 აპრილიდან დაიწყება
რასმუსენი ივანიშვილის მთავრობის მიერ პოლიტიკური ოპონენტების დაპატიმრებას აპროტესტებს
აგვისტო 2017
აგვისტო 2017
აგვისტო 2017
ორშსამშოთხხუთპარშაბკვ
31123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123
ვალუტა ამინდი
USD2.391
EUR2.8099
GBP3.0818
RUB4.053
თბილისი 19°-35°
ქუთაისი 22°-34°
ბათუმი 24°-29°
მთავარი
2015-06-10
visitor 15 878
visit 17 972
page 34 349
2015-06-11
  3 736
  3 867
  7 201
  რეკლამა საიტზე
ტელ.: 599 877-901
555 728-962
info@people.ge Information Technologies
www.people.geCopyright © Presa.ge, 2012, Tbilisi, Georgia