www.people.ge
სარეკლამო ადგილი - 2
475 x 100
სარეკლამო ადგილი - 3
475 x 100
16:32 25.03.2016
როგორ შევინარჩუნოთ წონა დიეტის შემდეგ
rogor.ge
დიეტის შემდეგ ყველაზე რთულია წონის შენარჩუნება. არ შეიძლება ადამიანი დიდი ხნის განმავლობაში და მუდმივად იცავდეს დიეტას. საჭიროა მიღწეული პროგრესის შენარჩუნება. თუ თქვენ გიჭირთ დიეტის შემდეგ მიღწეულ წონაზე გაჩერება გაეცანით ინსტრუქციას სრულად.

როგორც წესი, დიეტის შემდეგ როცა უბრუნდებით ცხოვრების ჩვეულ რიტმს და კვების რაციონს დაკლებული კილოგრამებიც იწყებენ ისევ შევსებას და მომატებას, თან ძალიან მარტივად. ამის გამო საჭირო ხდება კვლავ დიეტის დაცვა. ეს კი ყველაფერი დამეთანხმდებით ძალიან მოსაბეზრებელია. არც ყველაფრის ისე დატოვება არ შეიძლება როგორც არის, საშინელი გრძნობაა როცა საკუთარი სხეული თქვენ თვითონ არ ხართ კმაყოფილი. დიეტის გახსენებაზე კი უკვე "ალერგია" გაქვთ.

გაიხსენეთ რა იყო მიზეზი რის გამოც დაიწყეთ დიეტის დაცვა. ჩვეულებრივ შემთხვევებში მისი მიზეზია სხეულის წონით და ფორმით უკმაყოფილება, ყველას სურს, რომ მიალოებული იყოს "სილამაზის სტანდარტს". ქალბატონების უმრავლესობა რომლებიც იწყებს დიეტის დაცვას, იშვიათობაა მათგან ვინმემ გაიაროს კონსულტაცია ექიმთან, რომელიც შეურჩევს მისთვის ზღვრულ რაციონს და ფიზიკური დატვირთვის დოზას. ექიმთან კონსულტაცია სასურველია, ზოგი ფიქრობს, რომ მას აწუხებს ზედმეტი წონა მაგრამ ეს ასე არ არის, ზედმეტად წონის დაკლება კი სხვა ჯანმრთელობისთვის საშიშ პრობლემებს იწვევს. გსმენიათ ალბათ ანორექსიაზეც. ასევე მეორე მიზეზი რის გამოც სასურველია ექიმთან გაიაროთ კონსულტაცია დიეტის წინ ეს არის ნივთიერებათა ცვლის დარღვევა, შესაძლოა ზედმეტი წონა გამოწვეულია არა ცუდი რაციონით არამედ რამე დაავადებით. ამ შემთხვევაში კი დეტის ნაცვლად კვალიფიკაციური მკურნალობაა საჭირო.

დიეტის დასრულების შემდეგ არ არის საჭირო მაშინვე სუპერმარკეტში წასვლა და თქვენთვის საყვარელი საჭმლის ყიდვა. ორგანიზმი მალევე უბრუნდება ძველ კვებით რეჟიმს. ამიტომ, დიეტის დასრულების შემდეგ თავი მაინც მაქსიმალურად შეზღუდეთ. ნელ-ნელა და მცირედით მიირთვით ის საჭმელი რაც ძალიან გიყვართ და გასუქებთ. ნელ-ნელა შეჩვევა ორგანიზმს არ მიცემს საშუალებას უცებ მოიმატოთ წონაში. ყურდღება მიაქციეთ ფიზიკურ დატვირთვას. ივარჯიშეთ, იარეთ ფეხით მეტი, ლიფტის მაგივრად რამდენჯერმე ადით ფეხით. სასურველია სპორტულ დარბაზში სიარული, ფიტნეს კლუბში და რა თქმა უნდა ცურვა.

ლამაზი სხეულის შენაჩუნების ერთ-ერთი საფუძველი არის ბალანსრებული კვება. გამოიყენეთ თეფშის წესი: აიღეთ თეფში გაყავით ის შუაზე, შემდეგ ერთი ნაწილი კიდევ შუაზე, ამგვარად მიიღებთ სამ ნაწილს. ერთი უნდა ეკავოს ხილს, მეორე ბოსტნეულს, ხოლო მესამე ცილსა და ნახშირწყლებს. შეეცადეთ, რომ ეს პროპორციები მაქსიმალურად დაიცვათ. ნუ შეჭამთ ძილის წინ. ივახშმეთ დაძინებამდე 3 საათით ადრე. თუ ძალიან გშიათ და ვერ იკავებთ თავს შეგილიათ მიირთვათ კეფირი ან იოგურტი. სასურველია თუ არ მიიღებთ ალკოჰოლს და არ მოწევთ სიგრეტს.

სარეკლამო ადგილი - 24
630 x 250
კომენტარები:
დაამატე კომენტარი (მაქსიმუმ 2000 სიმბოლო)

სახელი (მაქს. 20 სიმბოლო)

ელ–ფოსტა (არ გამოქვეყნდება)




გამოკითხვა
ეთანხმებით თუ არა პრეზიდენტის არჩევის წესის ცვლილებას?
შედეგი
ხმის მიცემა
სიახლეები
წაიკითხა გაიზიარა კითხულობენ
ისინი დაბრუნდნენ (ვიდეო)
ოჯახი თავლაში, რომელიც პურით და ხახვით იკვებება (ვიდეო)
მეჩითოვი: ქართველებმა ყოველ დღე უნდა დალიონ რუსეთის სადღეგრძელო (ვიდეო)
პირველი განხეთქილება ივანიშვილის ხელისუფლებაში - კალაძე მიდის...
რასმუსენი ივანიშვილის მთავრობის მიერ პოლიტიკური ოპონენტების დაპატიმრებას აპროტესტებს
საგანგებო განცხადება მართვის მოწმობის აღებასთან დაკავშირებით
დაუბეგრავი მინიმუმის დაბრუნება 1 აპრილიდან დაიწყება
მარტი 2020
მარტი 2020
მარტი 2020
ორშსამშოთხხუთპარშაბკვ
2425262728291
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345
ვალუტა ამინდი
USD3.2896
EUR3.6232
GBP4.033
RUB4.2168
თბილისი 6°-17°
ქუთაისი 14°-24°
ბათუმი 10°-16°
მთავარი
2015-06-10
visitor 15 878
visit 17 972
page 34 349
2015-06-11
  3 736
  3 867
  7 201
  რეკლამა საიტზე
ტელ.: 599 877-901
555 728-962
[email protected] Information Technologies
www.people.geCopyright © Presa.ge, 2012, Tbilisi, Georgia